امیر سیاری:

ایران برای دفاع از مرزها و منابع خود بسیار جدی است

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از مرزها و منابع خود بسیار جدی است و در بحث دفاع از مرزهای خود با هیچ‌کس شوخی ندارد.
کد خبر: ۱۰۱۶۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶ - 21September 2016

ایران برای دفاع از مرزها و منابع خود بسیار جدی است

امیر دریادار حبیبالله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه رژه نیروهای مسلح در بندرعباس، در گفتوگو با خبرنگار دفاع پرس، اظهار داشت: آنچه که امروز به نمایش گذاشته شد، گوشهای از توانمندیهای نیروی دریایی در ساحل و عرض کمی از دریا بود.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری رژه دریایی در این نقطه از کشور این است که ما توانمندی دریایی خود را برای برقراری سیادت و حفظ منافع خود در دریا نشان دهیم؛ تا همه بدانند که جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از مرزها و منابع خود بسیار جدی است و در بحث دفاع از مرزهای خود با هیچکس شوخی ندارد؛ و اینکه اگر کسی به خودش اجازه دهد به مرزهای ما تعرضی بکند، نیروهای دریایی و مردم آماده هستند تا جواب کوبندهای به این تعرض بدهند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ما موشک جدید، ناوشکن، ناو، زیردریایی و... میسازیم و توان خود را بالا میبریم؛ افزایش توان ما بهمنظور تعدی به دیگران نیست؛ بلکه برای دفاع از منافع خودمان است و این دستوری است که فرمانده معظم کل قوا ابلاغ فرمودند.

امیر سیاری عنوان کرد: امروز خیل عظیمی از شناورهای سطحی، زیرسطحی، زیردریایی،  پروازی و شناورهای تندرو به همراه شناورهای مردمی در دریا رژه رفتند؛ که این نشاندهنده عزم و اراده ما برای دفاع از خلیج فارس و تنگه استراتژیک هرمز، دریایی عمان و دریاهای آزاد است.

فرمانده نداجا تأکید کرد: ما در راه دفاع از کشور از هیچ چیز دریغ نکرده و فرمان فرمانده معظم کل قوا را اجرا میکنیم و همیشه حاضریم در برابر هر تهدیدی بایستیم و همه بدانند ما چون زندهایم دفاع میکنیم و ملت ما ملتی زنده و پیروز است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها