همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس؛

رژه نیروهای مسلح در قزوین آغاز شد

همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس رژه مشترک نیروهای مسلح در قزوین آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۱۶۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰ - 21September 2016

رژه نیروهای مسلح در قزوین آغاز شد

به گزارش دفاع پرس از قزوین، به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس رژه مشترک یگان های نمونه نیروهای مسلح  صبح چهارشنبه با حضور آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولان از مقابل لشگر ۱۶ زرهی قزوین آغاز شد.

در این مراسم امیر محمد رضایی ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در زنجان و قزوین اظهار داشت: امنیت و اقتدار امروز کشور مرهون شهدای شجاعی است که با نثار جان خود توانستند افتخار بیافرینند.

وی افزود: امروز دیگر دفاع مقدس و افتخارات آن متعلق به نیروهای مسلح نیست بلکه این حماسه به همه مردم تعلق دارد و رسالت همگانی صیانت از آن است.

امیر رضایی بیان کرد: امروز باید به خود ببالیم که در دفاع از حیثیت و شرف کشور و حفظ خط جهاد فی سبیل الله در اوج هستیم و با اتکا به جوانان برومند خود همچنان با اقتدار در مسیر ارزشها گام برخواهیم داشت.

وی یادآور شد: ما افتخار میکنیم که هویت جمعی نیروهای مسلح ما اعم از ارتش و سپاه و نیروی انتظامی تنها نیروی مسلح جهان است که هم مکتبی هستیم و هم با انگیزههای والا و با منطق و بصیرت عمل میکنیم.

فرمانده قرارگاه لشگر ۱۶ زرهی قزوین گفت: نیروهای مسلح آمادگی خود را با دامنه و حجم تهدیدات دشمن تنظیم می کنند تا در همه شرایط پیچیده از آمادگی کامل برخوردار باشند.  

وی تصریح کرد: خوشبختانه نیروهای مسلح با افزایش توان خود در همه عرصه ها گام های موثری برداشته اند و با حضور در مناطق مختلف مرزی با اقتدار از کشور و منافع جمهوری اسلامی ایران حراست می کنند.

در این مراسم پس از اجرای مراسم پرچم و ادای احترام به شهدای نیروهای مسلح یگانهای پیاده لشگر ۱۶ زرهی، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، پایگاهای بسیج، یگان نمونه شهدا، نیروهای حافظ صلح، تانکها، نفربرها، یگان لجستیک، پدافند شیمیایی، تجهیزات از مقابل جایگاه و تمثال شهدا رژه رفتند و توان رزمی خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار