تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس اداره کل کتابخانه‌های عمومی سمنان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس کتابخانه‌های عمومی استان سمنان را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۰۱۶۷۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸ - 21September 2016

تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس اداره کل کتابخانه‌های عمومی سمنان

به گزارش دفاع پرس از سمنان، علیرضا شاه حسینی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان با تاکید بر سخنان حضرت امام و مقام معظم رهبری در خصوص حماسه سازان جنگ تحمیلی، اظهار داشت: یقیناً هرچه داریم به برکت خون شهداء و ایثار رزمندگان است، زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و دفاع مقدس از وظایف اصلی ما است و با اجرای برنامه های خوب و مفید در کتابخانه های عمومی، در تلاش هستیم کودکان و  نوجوانان این استان را با واقعیات جنگ آشنا کنیم.

شاه حسینی برگزاری نشست کتابخوانی تخصصی با موضوع دفاع مقدس را از برنامه های مهم این هفته اعلام کرد.

وی هم چنین از افتتاح بخش دفاع مقدس در کتابخانه مرکزی استان خبر داد و گفت: همزمان با این برنامه از تصاویر 14 سردار شهید که به صورت سیاه قلم توسط یکی از هنرمندان استان سمنان طراحی شده است،  نیز رونمایی می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان در راستای قدردانی از خدمات فراوان این افراد در طول هشت سال دفاع مقدس، بیان داشت: ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس و خانواده های این افراد و همچنین خانواده های شهدا و بسیجیان فعال می توانند به صورت رایگان به عضویت کتابخانه های عمومی استان درآیند.

شاه حسینی گفت: نمایشگاه گرامی داشت هفته دفاع مقدس در کتابخانه های عمومی، معرفی کتاب، نشست های کتابخوان، برگزاری حلقه های صالحین و  دیدار با خانواده شهید از دیگر برنامه های این اداره کل در طول این هفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار