پیام نماینده ولی فقیه در استان گلستان بمناسبت هفته دفاع مقدس

نماینده ولی فقیه در استان گلستان در پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: جوانان غیور ایران اسلامی در طول جنگ تحمیلی با سلاح ایمان و اعتقاد راسخ خود در مقابل مستکبران تا دندان مسلح ایستادگی کرده و ضمن برهم زدن همه معادلات بین المللی، افتخاری عظیم را برای کشور و انقلاب اسلامی به ارمغان آوردند.
کد خبر: ۱۰۱۶۱۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹ - 21September 2016

پیام نماینده ولی فقیه در استان گلستان بمناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش دفاع پرس از استان گلستان، حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است: هشت سال حماسه، عشق، ایثار، جانفشانی و جان را فدای ایران و اسلام نمودن، فقط در مکتب عاشقانه خمینی کبیر(ره) قابل ثبت و ضبط است که جوانان این مرز و بوم حماسه ها آفریدند و خاک اسلامیمان از غرب تا شرق و از جنوب تا شمال گواه آن است.

جوانان غیور ایران اسلامی در طول جنگ تحمیلی با سلاح ایمان و اعتقاد راسخ خود در مقابل مستکبران تا دندان مسلح ایستادگی کرده و ضمن برهم زدن همه معادلات بین المللی، افتخاری عظیم را برای کشور و انقلاب اسلامی به ارمغان آوردند.

تقارن هفته دفاع مقدس که خود بهترین مدرسه ایثار و آزادگی است با شروع ماه مهر و آغاز سال تحصیلی، موجب دلگرمی نوجوانان و آینده سازان ایران اسلامی است که با پیروی از فداکاری پدران خود در جنگ تحمیلی، این بار در عرصه دانش اندوزی و کسب فضیلت و معرفت در راه آبادانی و سربلندی این کشور گام بردارند.

اینجانب با ادای احترام به ارواح پاک تمامی شهیدان حماسه هشت سال دفاع مقدس و با عرض ارادت به جانبازان، ایثارگران و خانواده های معظم شهدا، امیدوارم با استعانت از درگاه ایزد منان و توجهات ویژه حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه و با تبعیت از رهنمودها و فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حراست از خون پاک و مطهر شهیدان والامقام دفاع مقدس، همیشه موفق و موید باشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار