همزمان با هفته دفاع مقدس؛

بزرگترین نمایش میدانی استان مرکزی با عنوان" حماسه مردان آفتاب" در اراک اجرا می شود

همزمان با هفته دفاع مقدس بزرگترین نمایش میدانی «حماسه مردان آفتاب» به مدت هشت شب در اراک با هنرنمایی هنرمندان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۶۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۷ - 20September 2016

بزرگترین نمایش میدانی استان مرکزی با عنوان

به گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس بزرگترین نمایش میدانی " حماسه مردان آفتاب" در اراک توسط هنرمندان اجرا می شود که از یکم شهریورماه تا نهم در محل پادگان امام علی(ع) واقع در کیلومتر 5 جاده اراک در محلی بازروی صحنه می رود.

این نمایش که در ردیف  بزرگترین نمایش های میدانی سطح کشور است به مدت 2 ساعت با هنرمندی بیش از 2هزار نفر از ساعت 19بعد از نماز مغرب و عشاء اجرا و علاقه مندان می توانند به منظور مشاهده این نمایش در محل موردنظر حضور یابند.

این نمایش از عالم زر و حوادث مختلف بشر را به تصویر کشیده و در مراحل بعدی به حوادث دوران امامت حضرت علی(ع) و وقایع مربوط  به آن دوران نظیر آتش زدن درب خانه ایشان و حوادث زمان امامت سید الشهداء و حادثه کربلا اشاره دارد.

پس از آن به بخش رزمی باز سازی عملیات ستون کشی بانه و سردشت که رزمندگان استان مرکزی در آن نقش فعالی داشته اند و همچنین، جنگ سوریه باتکفیری ها و مخصوصا مدافعین حرم استان مرکزی می رسد. در قسمت انتهایی نیز به ظهور حضرت مهدی(عج) ختم می شود.

به منظور واقعی تر شدن فضای نمایش از جلوه های ویژه خاصی در این اثر هنری به کار گرفته شده که مخاطبان ارتباط ملموس تری بافضای داستان برقرار کنند.

بهای بلیط برای این نمایش مبلغ ۲۰۰,۰۰۰ ریال است که به مناسبت این ایام شهروندان میتوانند با دریافت رایگان بلیط از پایگاه های مختلف استان برای مشاهده آن حضور یابند.

برای سهولت در امر تردد، ایستگاه های اتوبوس رایگان رفت و برگشت در نظر گرفته شده است که شرکت کنندگان می توانند برای اطلاع از چگونگی آن به پایگاه های بسیج مراجعه و یا با شماره ۳۲۲۶۳۸۲۰ تماس گیرند. مجموعه های فرهنگی، نهاد ها و دستگاه های اجرایی جهت دریافت «بلیط جمعی» نیز با شماره ۳۲۲۶۳۸۲۰ از ساعت ۹ الی ۱۴ تماس بگیرند.

لازم به ذکر است که در کنار برپایی این نمایش، نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی با تخفیف 40درصد از ساعت 18 در این مکان برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار