بیانیه هفته دفاع مقدس؛

فرهنگ شهادت و مجاهدت یک مسیر وحدت ساز برای ملت ایران است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در بیانیه‌ای به‌مناسبت هفته دفاع مقدس آورده: فرهنگ شهادت و مجاهدت یک مسیر وحدت ساز برای ملت ایران است.
کد خبر: ۱۰۱۵۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸ - 20September 2016

فرهنگ شهادت و مجاهدت یک مسیر وحدت ساز برای ملت ایران است

به گزارش دفاع پرس از زاهدان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در بیانیهای با گرامیداشت سی و ششمین سالگرد دفاع مقدس در بیانیه خود اظهار داشت: فرهنگ شهادت و مجاهدت یک مسیر وحدت ساز برای ملت ایران است.

متن بیانیه به شرح ذیل است :

31 شهریورماه آغاز هفته دفاع مقدس و تداعی کننده یکی ازطلایی ترین مقاطع تاریخ ایران اسلامی است. مقاومت دلیرانه جوانان مسلمان در عملیات های متعدد چنان افتخار آمیز و تحسین برانگیز است که در تاریخ افتخار آفرینی مبارزات حق طلبانه یک ملت بزرگ، فروزان خواهد بود.

هشت سال تلاش بی وقفه درجهت حفظ تمامیت ارضی کشور وحرکت در راستای حفظ اهداف وآرمانهای مقدس نظام جمهوری اسلامی، صحنه هایی شگرف وخاطراتی به یادماندنی خلق کرد تا هنوزهم درهفته دفاع مقدس به یاد آن روزها دلهایمان حسینی باشد.

هفته دفاع مقدس فرصت یادآوری حساسیت شرایط و اهمیت مراقبت از دشمن است ، حفظ ترویج فرهنگ و ارزشهای دفاع مقدس بهعنوان سپر امنیتآفرین برای کشور و نسل جوان در گذرگاههای سخت و پر خطر زمانه اکسیر معجزهگری است که خواهد توانست ضمن حفظ آمادگی همهجانبه ملی، مانع هرگونه غفلت راهبردی برابر راهبردها و نقشههای نظام سلطه و استکبار جهانی و پیادهنظام داخلی آن شود.

فرهنگ شهادت و مجاهدت یک مسیر وحدت ساز و عزت آفرین برای عموم مردم ایران است و حضور مقتدرانه این ایام یادآور شجاعت و از خودگذشتگی های رزمندگانی است که با خون خود نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و همچنین امنیت امروز جامعه با مجاهدت مدافعان حرم و کلیه نیروهای خدوم نظامی، امنیتی و انتظامی به نحو قابل تحسینی حفظ شده است.

اینک و در آستانه سی و ششمین سالگرد آغاز این حماسه باشکوه و این دوران سراسر افتخار، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان هفته دفاع مقدس را برهمه عاشقان اسلام ومیهن عزیز ومدافعان حریم ولایت تبریک وتهنیت عرض نموده و ازخداوند بزرگ برای آنها توفیق اطاعت از فرامین ولی امرمسلمین جهان ورهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی را خواهان وخواستاریم و یاد وخاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس راگرامی می دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار