فرمانده انتظامی ایلام پیش بینی کرد؛

افزایش ۳۰ درصدی حضور زائران اربعین حسینی در مرز مهران

فرمانده انتظامی استان ایلام، گفت: در اربعین سال جاری پیش‌بینی می‌شود که میزان مراجعه به مرز مهران توسط زائران اربعین حسینی ۳۰ درصد افزایش یابد.
کد خبر: ۱۰۱۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰ - 18September 2016

افزایش ۳۰ درصدی حضور زائران اربعین حسینی در مرز مهران

به گزارش دفاع پرس از ایلام سردار نورعلی یاری، فرمانده انتظامی استان ایلام، اظهار داشت:  با فعالیتهای انجامشده انتظار میرود که در اربعین حسینی سال جاری، کمترین مشکلات را در حوزه استان داشته باشیم.

وی افزود: قرارگاه مرکزی امام علی(ع) در استان ایجادشده و کمیتههای آن تشکیل و وظایف هرکدام از کمیتهها مشخص شده است، طرحریزی عملیاتی هرکدام از کمیتهها با کار کارشناسی و تخصصی در بخشهای مختلف و وظایف تکتک واحدهای نیروی انتظامی بهویژه در حوزه مدیریت ترافیک تدوینشده و به تصویب رسیده است.

سردار یاری، ابراز کرد: آنچه وظیفه ذاتی ما در حوزه امنیتی و ترافیکی است را تحت کنترل قرار خواهیم داد تا حادثهای پیش نیاید.

وی گفت: امسال با توجه کارشکنیهای رژیم منحوس آل سعود در اعزام حجاج ایرانی به خانه خدا، بهطورقطع احتمال میرود که با افزایش 30 درصدی زائران عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی در این استان و مرز مهران مواجه شویم. این موضوع مستلزم این است که همه با تلاش مضاعف و شبانهروزی با توجه بهوقت بسیار اندک، زمینههای لازم برای برگزاری اربعین حسینی فراهم آوریم.

 فرمانده انتظامی استان ایلام با تأکید بر اینکه مسائل و مشکلات در این حوزه باید در جلسات بیان و مطرح شود تا در خصوص آنها تصمیمگیری شود، افزود:  این مسائل باید مطرح شود و توان مدیریتی استان معطوف حل مسائل گردد تا مسئلهای وجود نداشته باشد که برای آن راهکاری در نظر گرفته نشده باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار