آمادگی کمیته امداد برای جمع‌آوری نذورات عید قربان

کمیته امداد امام خمینی(ره) با تبریک عید سعید قربان از آمادگی برای جمع آوری نذورات و کمک‌های مردم نیکوکار در دفاتر و ادارات کمیته امداد در سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹ - 10September 2016

آمادگی کمیته امداد برای جمع‌آوری نذورات عید قربان

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، هموطنان خیر و نیکوکار در روز عید سعید قربان میتوانند همانند سال گذشته، گوشت قربانی و نذورات خود را از  طریق دفاتر کمیته امداد در سراسر کشور، مصلیهای نماز جمعه، میادین اصلی، امام زادگان و مراکز فروش و ذبح دام در سراسر کشور تحویل دهند تا بین نیازمندان توزیع شود.

هر سال کمیته امداد در عید سعید قربان، گوشت قربانی را در بین خانوادههای مورد حمایت توزیع میکند و امسال نیز با همکاری ائمه جماعات، هیات امنای مساجد و معتمدین محلات، نذورات هموطنان جمعآوری و تلاش خواهد شد گوشتهای جمع آوری شده و کمکهای نقدی به نیازمندان واقعی اختصاص یابد.

همچنین هموطنان عزیز میتوانند نذورات خود را از طریق سامانه #٨٨٧٧* و یا شماره حساب ملی 0102340234006  به سهولت پرداخت نمایند.

خاطرنشان میسازد در سال گذشته مردم نیکوکار و متدین کشورمان 27 میلیارد و 300 میلیون تومان نذورات عید سعید قربان به کمیته امداد پرداخت کردند که بین نیازمندان توزیع شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار