آرشیو سایر اخبار

تراز تجاری کشور بدون نفت مثبت شد

سخنگوی دولت با اشاره به رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین امسال، اعلام کرد که تراز تجاری در این ماه، حتی بدون احتساب نفت نیز مثبت بوده است.

خدمات ۵۰ ساله شهید مطهری برای اعتلای فکری جامعه اسلامی/ ایران قدرت فرماندهی خود را در عملیات وعده صادق به نمایش گذاشت

خطیب موقت نماز جمعه تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری گفت: ایران در عملیات وعده صادق، قدرت فرماندهی خود را در هدایت پیچیده‌ترین، گسترده‌ترین و پیشرفته‌ترین عملیات پهپادی و موشکی در بالاترین سطح از دقت به نمایش گذاشت.

تحول در آموزش و پرورش، پایه ایجاد تحول در کشور است

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: کافی است در یک دوره ۲۰ ساله به سیستم آموزش و پرورش توجه کرده و تلاش کنیم بر مدار خود قرار گیرد و اگر ۲ دهه این اتفاق بیفتد شاهد تحولی عظیم خواهیم بود. وزارت آموزش و پرورش مهمترین وزارتخانه برای فرهنگ و تربیت است و اگر می‌خواهیم مشکلات هر بخشی را در کشور حل کنیم باید به آموزش و پرورش دقت کنیم.

مردمی کردن حفاظت از محیط زیست مهم‌ترین ماموریت شورای‌عالی حفاظت محیط زیست است

حجت‌الاسلام رئیسی، مردمی کردن حفاظت از محیط زیست را از مهم‌ترین ماموریت‌های سازمان و شورای‌عالی حفاظت محیط زیست دانست و گفت: تحقق این هدف نیازمند تهیه و تدوین طرحی جامع همراه با زمانبندی مشخص است.

وزیر امور خارجه ایران: همه خدمه کشتی توقیف شده را آزاد کرده‌ایم

وزیر خارجه ایران در پاسخ به درخواست وزیر خارجه استونی درباره کشتیِ توقیف‌شده مرتبط با رژیم صهیونیستی و آزادیِ خدمه استونی گفت: این کشتی در توقیف قضایی قرار دارد، اما همه خدمه آن را با نگاه انسانی آزاد کرده‌ایم و در صورت همراهیِ کاپیتان کشتی، امکان بازگشت آن‌ها به کشورشان فراهم است.

ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی را تحریم کرد

وزارت امور خارجه ایران در راستای اجرای قانون مقابله با نقض حقوق بشر و اقدامات ماجراجویانه و تروریستی ایالات متحده آمریکا در منطقه، تعدادی از اشخاص و نهادهای آمریکایی را تحریم کرد.
1 صفحه
پربیننده ها