حجت‌الاسلام شیرازی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

صهیونیست‌ها منتظر ضرب شست ایران باشند/ انصارالله یمن نسخه مشابه حزب‌الله لبنان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه درباره اقدام خصمانه اخیر رژیم صهیونیستی علیه نیروهای مقاومت گفت: صهیونیست‌ها منتظر ضرب شست جمهوری اسلامی در هر زمان و مکانی باشند.
کد خبر: ۳۹۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۱ - 24January 2015

صهیونیست‌ها منتظر ضرب شست ایران باشند/ انصارالله یمن نسخه مشابه حزب‌الله لبنان است

حجتالاسلام علی شیرازی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه در گفتوگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، با اشاره به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در قنیطره سوریه که به شهادت جمعی از فرماندهان حزبالله لبنان و سردار اللهدادی منجر شد، اظهار داشت: شهید اللهدادی اولین شهید ایرانی بود که به دست دشمنترین دشمنان اسلام یعنی صهیونیستها به شهادت رسید و این افتخاری برای این شهید خواهد بود.

وی با اشاره به هشدار سرلشکر جعفری به صهیونیستها در پی شهادت سردار اللهدادی و رزمندگان حزبالله، تصریح کرد: دشمن متجاوز اگر تنبیه نشود، گستاختر میشود؛ پس رژیم صهیونیستی منتظر ضرب شست جمهوری اسلامی در هر زمان و مکانی باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه در بخش دیگری از این گفتوگو به تحولات یمن اشاره کرد و گفت: کودتا علیه "انصارالله یمن" یعنی کودتا علیه مردم. انصارالله یک گروه کوچک و حزب خاص نیست؛ انصارالله یعنی مردم یمن و امروز مردم یمن در صحنه هستند و بیدار شدهاند.

وی تصریح کرد: وقتی مردم بیدار شدند و در صحنه حضور پیدا کردند، قطعا دشمنان اسلام با هیچ تلاشی نمیتوانند مردم را ساکت کنند. دشمنان که شعار دموکراسی سر میدهند، باید در مقابل حرکت مردمی تسلیم شوند، و بگذارند مردم یمن هم خودشان برای خودشان تصمیم بگیرند.

حجتالاسلام شیرازی، انصارالله یمن را نسخه مشابه "حزبالله لبنان" دانست و گفت: بسیج مردمی عراق و سوریه نیز مشابه حزبالله و انصارالله هستند. در هر کشوری که دشمنان ما برای شکستن اسلام وارد عرصه شدهاند، اوضاع برعکس شده است؛ یعنی عامل حرکتی شدند که بسیج و دفاع وطنی در هرکشوری شکل بگیرد.

وی ادامه داد: سالها پیش حزبالله در لبنان شکل پذیرفت و به دنبال آن در عراق و سوریه نیز این کار انجام شد. امروز نیز در یمن شاهد شکلگیری انصارالله هستیم و در آینده همهٔ این گروهها علیه تمام دشمنان اسلام و مسلمین وارد عرصه خواهند شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه بیان داشت: امروز روزی نیست که دشمنان ما بتوانند با یک حرکت نظامی کار مسلمانان را خاتمه بدهند. اگر میتوانستند در فلسطین و غزه اینکار را نیز شکل میدادند. در خود غزه نیز گروهی همانند حزبالله شکل گرفته، که دشمن صهیونیستی مقابل این گروه نیز عاجز مانده است؛ چون دیگر تنها بحث تشکیلات نظامی نیست، بلکه موضوع اصلی، حضور همهٔ مردم فلسطین در سرزمین خود آنهاست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار