گسترش همکاری‌های نظامی و دفاعی تهران و باکو در چارچوب توافقات

معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان و فرمانده ارتش نخجوان در دیدار با جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: همکاری‌های نیرو‌های مسلح دو کشور در چارچوب توافقات سومین کمیسیون مشترک همکاری‌های نظامی و دفاعی در حال توسعه و ارتقا است.
کد خبر: ۶۶۴۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۲ - 03May 2024

گسترش همکاری‌های نظامی و دفاعی تهران و باکو در چارچوب توافقاتبه گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع‌پرس، «کرم مصطفی یف» معاون وزیر دفاع و فرمانده ارتش نخجوان که به تهران سفر کرده است، به اتفاق هیئت همراه با حضور در ستاد کل نیرو‌های مسلح، با امیر سرتیپ نصیرزاده دیدار و گفتگو کرد.

جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ایران با تاکید بر اهمیت ارتقای سطح روابط دو کشور در بخش‌های مختلف، تصریح کرد: اشتراکات فرهنگی، تاریخی، دینی و سیاسی می‌تواند بستر مناسبی برای تعامل نیرو‌های مسلح دو کشور ایجاد کند.

معاون وزیر دفاع و فرمانده ارتش نخجوان با اشاره به اهمیت مناسبات دو جانبه، روابط ایران و جمهوری آذربایجان، گفت: همکاری‌های نیرو‌های مسلح دو کشور در چارچوب توافقات سومین کمیسیون مشترک همکاری‌های نظامی و دفاعی در حال توسعه و ارتقا است.

در این دیدار روند روابط و همکاری‌های دوجانبه نظامی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و بر ضرورت رایزنی‌های مستمر مقامات دو کشور در سطوح مختلف تاکید شد.

انتهای پیام/ 141

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار