بشار اسد: تفکر افراطی بزرگترین خطر جهان است

رئیس جمهوری سوریه یک هیئت انگلیسی متشکل از اعضای مجلس اعیان و مجلس عوام و شماری از علمای دینی و دانشگاهیان را به حضور پذیرفت.
کد خبر: ۹۹۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲ - 04September 2016

بشار اسد: تفکر افراطی بزرگترین خطر جهان است

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس، شماری از اعضای مجلس عوام و مجلس اعیان، روحانیون و شخصیتهای دانشگاهی انگلیس به دیدار «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه رفتند.

خبرگزاری «سانا» گزارش داد که بشار اسد در این دیدار با هیئت انگلیسی وضعیت سوریه و جنگ تروریستی تحمیلی به آن و راههای مقابله با افراطیگری و تروریسمی را بررسی کردند که در منطقه و جهان در حال گسترش است.

اسد در این دیدار تأکید کرد: خطرناکترین چیزی که در حال حاضر جهان را تهدید میکند، تلاشهای صورت گرفته برای نفوذ تفکرات افراطی به درون جوامع منطقه است.

رئیس جمهور سوریه همچنین تصریح کرد: این مسئله اساس و ریشه تروریسمی است که برخی از مناطق اروپا و کشورهای غربی را هدف قرار دادهاست.

اسد در ادامه اظهار داشت: نابودی تروریسم فقط مستلزم مبارزه با آن در میادین نبرد نیست، بلکه باید با ایدئولوژی آن مقابله کرد که حد و مرز ندارد.

اعضای هیئت انگلیسی نیز اعلام کردند که پس از سفر به سوریه و دیدار با مسئولان و شهروندان سوری خواهند توانست ضمن انتقال حقیقت، در راستای تصحیح برداشتهای نادرست دولت انگلیس و قشر گستردهای از مردم این کشور در قبال رخدادهای سوریه و رنج و در ملت این کشور اقدام کنند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها