از شبکه افق پخش می‌شود؛

بازخوانی توصیه های امام خمینی(ره) به نسل امروز

مجموعه «عصر خمینی» دوشنبه ۷ شهریور با موضوع اندیشه‌های امام راحل و نسل سوم انقلاب و با حضور محمدحسین جعفریان مستندساز ایرانی از شبکه افق پخش می‌شود.
کد خبر: ۹۸۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳ - 28August 2016

بازخوانی توصیه های امام خمینی(ره) به نسل امروز

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، مجموعه گفتگومحور «عصر خمینی» هر هفته با موضوع اندیشه های امام امت در ارتباط با مسائل گوناگون و با حضور شخصیت هایی از میان مسئولان نظام اسلامی در اوایل پیروزی انقلاب، کارشناسان حوزه های مختلف و برخی چهره های نزدیک با افکار و آرای امام خمینی(ره) روی آنتن شبکه افق می رود.

این برنامه دوشنبه ۸ شهریور ماه محمدحسین جعفریان مستندساز مهمان این برنامه خواهد بود. جعفریان شاعر، مستندساز، روزنامهنگار و خبرنگار جنگی ایرانی است که طی دو دوره، رایزنی فرهنگی ایران در افغانستان را بر عهده داشته است. گزارشها و مستندهای او از جنگ های مختلف چند ساله اخیر به ویژه در کشورهایی همچون افغانستان، تاجیکستان، بوسنی، پاکستان، کشمیر، عراق و لبنان موجب شهرت بین المللی او شده اند.

از جمله مستندهای مشهور او می توان به «حماسه ناتمام» یا «شیر دره پنجشیر» اشاره کرد که به زندگی احمدشاه مسعود اشاره داشت. گفتگو با جعفریان در برنامه این هفته «عصر خمینی» با موضوع توصیه هایی که ایشان برای نسل سوم انقلاب داشتند خواهد بود.

در جلد ۲۱ صحیفه از قول امام راحل می خوانیم که می فرمایند: اینجانب به نظام های آمریکایی و اروپایی اخطار می کنم تا دیر نشده و در باتلاق مرگ فرو نرفته اید، از خلیج فارس بیرون بروید؛ همیشه اینگونه نیست که هواپیماهای مسافری ما توسط ناوهای جنگی شما سرنگون شود که ممکن است فرزندان انقلاب ناوهای جنگی شما را به قعر آب های خلیج فارس بفرستند.

محمدرضا رضائیان تهیه کنندگی و کارگردانی مجموعه «عصر خمینی» را بر عهده دارد.

زمان پخش این برنامه، دوشنبه ۸ شهریورماه ساعت ۱۷ خواهد بود و تکرار آن هم روز بعد در ساعت های ۷ و ۱۳:۳۰ روی آنتن می رود.

منبع: مهر
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار