دبیر شورای عالی امنیت ملی در جمع کادر فرماندهی لشکر 21 امام رضا(ع) + عکس

جلسه تودیع و معارفه فرمانده لشکر 21 امام رضا(ع) با حضور برادر شمخانی در سال 1366 در بانه برگزار شد؛ که طی آن اسماعیل قاآنی سکان فرماندهی این لشکر را به شهید محمدجواد مهدیانپور سپرد.
کد خبر: ۹۵۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵ - 09August 2016

دبیر شورای عالی امنیت ملی در جمع کادر فرماندهی لشکر 21 امام رضا(ع) + عکس

به گزارش دفاع پرس از مشهد، لشکر 21 امام رضا(ع) یکی از لشکرهای قوی خراسانی بود که در مقاطع مختلف دفاع مقدس خوش درخشید. تصویر زیر در سال­های پایانی جنگ به ثبت رسیده که در آن علی شمخانی از فرماندهان عالیرتبه جنگ در جمع کادر فرماندهی این لشکر حضور یافته است.

این عکس مربوط به جلسه تودیع و معارفه فرمانده لشکر 21 امام رضا(ع) در سال 1366 در بانه است که طی آن اسماعیل قاآنی سکان فرماندهی این لشکر را به شهید محمدجواد مهدیانپور سپرد.

لازم به ذکر است کادر فرماندهی لشکر 21 امام رضا(ع) نیز در این تصویر حضور دارند.

در این تصویر شهیدان مجید افقهی فرمانده گردان "والعادیات"، محسن قاجاریان فرمانده تیپ زرهی 21 امام رضا(ع)، محمدجواد مهدیان­پور جانشین فرمانده قرارگاه ثامن­الائمه(ع)، حجت الاسلام و المسلمین موسوی مسئول اعزام مبلّغ لشکر 21 امام رضا(ع) دیده می­شوند.

همچنین محسن فاضلی فرمانده گردان فلق و مهدی سعیدی نجات جانشین تخریب از پیشکسوتان دفاع مقدس که در این تصویر حضور دارند، در سال­های بعد از جنگ دعوت حق را لبیک گفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها