هیئت انتخاب پنجمین جشنواره «تئاتر شهر» معرفی شد

هیئت انتخاب سه بخش مسابقه تئاتر «صحنه‌ای»، مسابقه «تئاتر کودک و نوجوان» و مسابقه «تئاتر خیابانی» پنجمین جشنواره تئاتر شهر معرفی شد.
کد خبر: ۹۴۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶ - 05August 2016

هیئت انتخاب پنجمین جشنواره «تئاتر شهر» معرفی شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، «حسین پرستار» بازیگر و کارگردان تئاتر، «سامان خلیلیان» نویسنده و کارگردان تئاتر و مدیر کانون تئاتر خیابانی و «کامران شهلایی» نویسنده، پژوهشگر و کارگردان تئاتر آثار راهیافته به مرحله بازبینی بخش مسابقه تئاتر خیابانی را ارزیابی میکنند.

در بخش مسابقه تئاتر کودک و نوجوان نیز «مریم کاظمی» بازیگر، نویسنده، کارگردان و طراح تئاتر کودک و نوجوان در کنار هنرمندانی همچون «ناصر آویژه» کارگردان و بازیگر تلویزیون و تئاتر کودک و نوجوان و «مجتبی مهدی» نویسنده و کارگردان شناخته شده تئاتر کودک و نوجوان ارزیابی نمایشهای تولید شده برای حضور در این بخش را بر عهده گرفتهاند.

هیئت انتخاب بخش مسابقه تئاتر صحنهای «محمودرضا رحیمی» نویسنده، کارگردان و مدرس تئاتر، «آرش دادگر» کارگردان، بازیگر و مدرس تئاتر، «غلامحسین لطفی» بازیگر و کارگردان تئاتر، «فرشاد منظوفینیا» کارگردان، طراح و مدرس تئاتر «حسن مؤذنی» بازیگر، کارگردان و مدرس تئاتر ارزیابی نهایی نمایشهای بخش مسابقه تئاتر صحنهای را برعهده گرفتهاند.

پنجمین جشنواره تئاتر شهر توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در دهه سوم شهریورماه 1395 برگزار میشود.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار