پیش از خطبه‌های نماز جمعه هشتم مرداد؛

آیین گرامیداشت نهمین سالگرد ارتحال آیت‌الله مشکینی در قم برگزار می‌شود

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مجلس گرامیداشت نهمین سالگرد آیت‌الله مشکینی، روز جمعه هشتم مرداد ماه قبل از خطبه‌های نماز جمعه در مصلای بزرگ قدس قم برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰ - 26July 2016

آیین گرامیداشت نهمین سالگرد ارتحال آیت‌الله مشکینی در قم برگزار می‌شود

به گزارش دفاع پرس از قم، در اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: خاطره جانسوز رحلت عالم جلیل القدر، فقیه وارسته و رئیس فقید شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مرحوم آیت الله حاج شیخ علی اکبر مشکینی(ره)  اندوه گرانی است که گستره دلها را فرا گرفته و روان عاشقان را داغدار ساخته است.

در این اطلاعیه آمده است: آن مفسر برجسته قرآن و معلم بزرگ اخلاق که طی سالهای عمر خود کوشید تا با حُسن رفتار و شیوایی گفتار، دلهای تودههای مردم را عاشق اسلام عزیز سازد و اخلاق انبیاء و اولیای الهی را در جامعه گسترش دهد.

در پایان این اطلاعیه آمده است: بدینوسیله به اطلاع میرساند مجلس گرامیداشت نهمین سالگرد آیتالله مشکینی، در روز جمعه مورخ هشت مرداد ماه قبل از خطبههای نماز جمعه در مصلای بزرگ قدس قم برگزار خواهد شد. از حضرات آیات عظام، علمای اعلام، فضلاء، طلاب عزیز و مردم قدرشناس قم دعوت میشود تا با حضور با شکوه خود در این مراسم از مقام شامخ آن عالم جلیل القدر تجلیل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار