احمدی:

"حامد کوچک‌زاده" همچون پرنده‌ای در قفس بی‌قرار بود

نویسنده کتاب "بی‌قرار" گفت: حامد وقتی فهمید که باید از خیلی چیزها بگذرد، رفت. او بی قرار رفتن بود؛ همچون پرنده‌ای که در قفس برای پریدن خود را به در و دیوار می‌زند.
کد خبر: ۹۱۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲ - 16July 2016

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، احسان احمدی نویسنده کتاب "بی قرار" که در رابطه با زندگی شهید مدافع حرم "حامد کوچک زاده" است، بیان داشت: حامد کوچکزاده دفاع مقدس را درک نکرده بود و در سالهایی روزهای نوجوانی و جوانی خود را طی کرد که جنگ در کشور به پایان رسیده بود اما جنگی دیگر در سرزمینهای اسلامی آغاز شده بود و عراق و سوریه مورد هجوم گروهکهای تروریستی قرار گرفته بود.

وی افزود: حامد وقتی فهمید که باید از خیلی چیزها بگذرد، رفت. او بی قرار رفتن بود؛ همچون پرندهای که در قفس برای پریدن خود را به در و دیوار میزند.

احمدی تصریح کرد: او برای رفتن به سوریه و دفاع از حرم حضرت زینب(س) پارتی بازی کرد و خیلیها را واسطه قرار داد تا برود جانش را تقدیم کند. چه کسی باور میکند که فردی برای جان دادن، پارتی بازی کند، در زمانی که خیلیها به دنبال یافتن آشنا برای کار و درآمد بهتر هستند.

وی خاطرنشان کرد: افق نگاه او تمدنسازی بود. حامد به دنبال این بود که پرچم اسلام و مظلومین در جهان برافراشته شود.

خاطرنشان میسازد؛ کتاب "بی قرار" توسط نشر 27 بعثت به چاپ رسیده است که در نمایشگاه کتاب امسال به فروش رسید و چند روز پیش نیز رونمایی شد.

شهید مدافع حرم حامد کوچک زاده از پاسداران شهر رشت، هفتمین شهید مدافع حرم گیلانی است که در بهمن ماه سال گذشته در درگیری با نیروهای تکفیری در سوریه به شهادت رسید.

وی متولد سال 1361 و دانش آموختهی رشتهی علوم سیاسی در مقطع کارشناسی بود. از این شهید مدافع حرم، 2 دختر دو و شش ساله به یادگار مانده است.

ابوذر بیوکافی مداح و ذاکر اهل بیت(ع) و از دوستان شهید کوچکزاده میگوید: حامد تربیت شده هیات و جنس گلایههای او فرهنگی بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار