جانباز «فرامرز حسنی» آسمانی شد

فرامرز حسنی ولاشجردی، از جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست.
کد خبر: ۸۹۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴ - 30June 2016

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، فرامرز حسنی ولاشجردی، که در دوران دفاع مقدس به افتخار جانبازی نائل شده بود، شب گذشته و پس از سال‌ها تحمل آلام ناشی از جانبازی، به دیدار یاران شهیدش شتافت.

نگاهی کوتاه به زندگی جانباز سرافراز «فرامرز حسنی ولاشجردی»

جانباز حسنی که در ابتدای جنگ تحمیلی در دیار خود به پیشه گچکاری مشغول بود، با شنیدن ندای «هل من ناصر» امام خمینی(ره) کار خود را رها کرد و با ورود به سپاه پاسداران، برای دفاع از وطن به جبهه‌های حق علیه باطل شتافت و در بدو پیکار مقدس خود 9 ماه به صورت مستمر در جبهه حضور داشت.

وی سپس برای رسیدگی به امور شخصی و دیدار خانواده راهی تهران شد؛ اما با شعار «جنگ جنگ تا پیروزی» و این جمله همیشگی خود که «هرکس در مقابل آقاست، دشمن ماست» مجدداً راهی جبهه شد.

این رزمنده دلاور سپاه اسلام طی عملیاتی در سال 1363 بر اثر اصابت ترکش خمپاره مجروح شد؛ اما با وجود چنین شرایطی، در چندین نوبت موفق شد با از خودگذشتگی، تعدادی از رزمندگان مجروح را با طی کردن مسیری پنج کیلومتری به منطقهای دور از صحنه نبرد برساند.

خبرگزاری دفاع مقدس، این ضایعه را به همکار عزیزمان "رسول حسنی ولاشجردی" و خانواده محترم ایشان تسلیت میگوید. روحش شاد و یادش گرامی باد.


جانباز سرافراز فرامرز حسنی ولاشجردی

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار