تشییع پیکر مطهر مدافع حرم با حضور فرزند خردسالش+تصاویر

مراسم تشییع پیکر شهید "فیاض عباس فیاض" که در دفاع از حرم زینب(س) به شهادت رسید، با حضور گسترده مردم شهر صور برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۲ - 03January 2014

تشییع پیکر مطهر مدافع حرم با حضور فرزند خردسالش+تصاویر

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از ابنا، "فیاض عباس فیاض" با کنیه "جواد" در دفاع از حرم حضرت زینب(س) و در دفاع از امت اسلامی در نبرد با تروریست های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.

مراسم تشییع پیکر این شهید والامقام با حضور حزب الله لبنان و اهالی محله "الحوش شرقی" شهر صور برگزار شد.

مراسم تشییع پیکر شهید "فیاض عباس فیاض" درحالی با حضور گسترده مردم این منطقه برگزار شد که "محمد فنیش" از وزرای دولت لبنان، تعدادی از مقامات سیاسی حزبی، علماء و همچنین فعالان اجتماعی حضور داشتند.

تشییع کنندگان در حالی که پرچم حزب الله، تصاویری از امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و حزب الله در دست داشتند با شعار "لبیک یا زینب(س)" پیکر شهید حزبالله را از مقابل بیمارستان "جبل عامل" تشییع کردند.

تشییع پیکر این شهید پس از عبور از خیابانهای شهر صور به محله الحوش و وداع خانواده وی با شهید و نثار گل، عطر، تکبیر و ندای یا حسین(ع) و شعارهایی ضد آمریکا و رژیم صهیونیستی در قبرستان شهر حاریص به پایان رسید.

در مراسم تشییع پیکر شهید فیاض فرزند خردسال وی درحالی که لباس نظامی به تن دارد نیز حضور دارد.  امروز نیز دوستان دوران تحصیلی شهید فیاض عباس فیاض تصویری را منتشر کردند که مربوط به دوران تحصیلی این شهید در دبستان جعفریه در جنوب لبنان است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار