سرلشکر فیروزآبادی:

انتفاضه سوم، امنیت و حیات رژیم صهیونیستی را خواهد سوزاند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر نقش راه‌پیمایی روز جهانی قدس در نیرومند شدن انتفاضه فلسطین گفت: انتفاضه سوم، امنیت و حیات رژیم صهیونیستی را خواهد سوزاند.
کد خبر: ۸۹۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳ - 28June 2016

انتفاضه سوم، امنیت و حیات رژیم صهیونیستی را خواهد سوزاند

به گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن آقایی فیروزآبادی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در آستانه فرارسیدن روز جهانی قدس و خیزش ضد صهیونیستی امت اسلامی و حقطلبان و آزادیخواهان عالم اظهار کرد: حوادث انتفاضه جدید نشان می دهد نسل جدیدی پای به عرصهی مقاومت و مبارزه علیه رژیم صهیونیستی نهاده است. نسلی هوشیار و هوشمند که با تکیه بر الزامات و بایستههای مبارزه با اسرائیل غاصب و فرایند آزادی قدس شریف به صحنه آمده است.

وی افزود: توسعه دامنه انتفاضه به سمت جوانگرایی و جامعهگرایی گسترده و درگیر شدن جوانان مبارز فلسطینی در کف خیابانهای مملو از حضور صهیونیست ها پدیدهای است که سران تلآویو و حامیان غربی – عربی آن بهویژه شیطان اکبر امریکای جنایتکار را سخت نگران کرده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه با اشاره به تلاش صهیونیستها در تسریع عملیات یهودیسازی کرانه باختری و شهر قدس اشغالی که با سوء استفاده از حوادث منطقه و درگیر شدن مقاومت امت اسلامی در عراق و سوریه و یمن با جنگهای نیابتی و تروریستی پدید آمده است تصریح کرد: تلاش صهیونیستها در یهودیسازی بیتالمقدس هرگز به فرجام مورد نظر نخواهد رسید و آتشی که در کرانه باختری در حال شعلهور شدن است رؤیای آنان را خواهد سوزاند.

سرلشکر فیروزآبادی سناریوهای رژیم صهیونیستی و متحدان تل آویو برابر انتفاضه مسجد  الاقصی را محکوم به شکست دانست و گفت: سرکوب و خاموشی انتفاضه جدید به دلیل انرژی متراکمی که با آن پیوند خورده و نشانههای آن تدریجاً آشکار خواهد شد میسر نیست و نسخه طراحی نسخهای جدید از مذاکرات "سازش" را با چالش جدی همراه میسازند، هرچند آنها برای مرعوب ساختن طرفهای فلسطینی اعطای برخی امتیازات حاشیهای مانند آزادی تعدادی از اسرا و یا مجوز حضور امنیتی در برخی مناطق را متحمل شوند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: ملت فلسطین از مرحله ناتوانی و ضعف برابر تشکیلات خودگردان عبور کرده و می خواهد این پیام را به اشغالگران برساند که مسجدالاقصی خط قرمزی است که عبور از آن ناممکن است.

وی با بیان اینکه سیاست "مشت آهنین" صهیونیستها با تشدید شهرکسازی و یهودیسازی بیتالمقدس و تخریب آثار تاریخی اسلامی و خانههای مردم در کرانه باختری شدید شده است، تصریح کرد: انتفاضه جدید فلسطین هرچند در تداوم انتفاضه اول و دوم است، اما از تفاوتها و ویژگیهای منحصر بفردی بهره می برد و مهمترین آن این است که مرکز فرماندهی و کنترلی آن دهها و صدها هستهی انقلابی و خودجوش را شامل می شود و همین مزیت به چالش رژیم صهیونیستی تبدیل شده است؛ چرا که آنها قادر به سرکوب یا بازداشت رهبران و در نتیجه خاموش کردن آن نیستند.

سرلشکر فیروزآبادی در پایان با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس امسال و دعوت از آحاد امت اسلامی بهویژه ملت شریف و انقلابی آن برای خلق حماسهای جدید در حمایت از انتفاضه ملت فلسطین تأکید کرد: شعلهور شدن انتفاضهی فراگیر و سراسری در کرانه باختری با حمایتهای متنوع و متعدد امت اسلامی نیرومندتر و موفقتر به پیش خواهد رفت و حضور آحاد ملل و جوامع اسلامی و حقطلب و آزادیخواه در راهپیمایی روز قدس میتواند حمایت از قدس بهویژه توسط دولتهای اسلامی را فراتر از محکومیت اقدامات جنایتکارانه رژیم کودککش صهیونیستی وارد فاز جدیدی ساخته و "مقاومت" را به تنها گزینه موفق برابر سیاستهای امریکا و اسرائیل غاصب تبدیل سازد.

نظر شما
پربیننده ها