رضایت 70درصدی بازدیدکنندگان از جابجایی محل نمایشگاه کتاب تهران

موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران بر اساس نتایج به‌دست آمده از تحلیل اجتماعی جمعیت بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران، از رضایت 70 درصدی بازدیدکنندگان از جابجایی آن از مصلی به شهر آفتاب خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰ - 05June 2016

رضایت 70درصدی بازدیدکنندگان از جابجایی محل نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، مطابق با تحلیل جمعیت شناسی و توصیف ویژگیهای جمعیت نمایشگاه کتاب تهران که از روش تحقیق کمی و تکنیک پرسشنامه به دست آمده، 70 درصد بازدیدکنندگان کیفیت و فضای فیزیکی نمایشگاه درمحل شهرآفتاب را درمقایسه با مصلی بهتر و بسیار بهتر ارزیابی کرده اند و از جابجایی محل نمایشگاه کتاب تهران رضایت داشته اند.

براساس نظرسنجی صورت گرفته، بیشترین افراد بازدید کننده از نمایشگاه در دامنه سنی 18 تا 29 سال قرار داشته و کمترین فراوانی نیز متعلق به گروه سنی بالای 55 سال بوده است. مقایسه آمار جمعیت شناختی با دوره مشابه سال گذشته نشان می دهد که الگوی ساختار جمعیتی از نظر متغیر سنی همانند سال گذشته جوان بوده و این افراد مخاطبان اصلی نمایشگاه را تشکیل می دهند.

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از15 تا 25 اردیبهشت ماه در محل جدید شهرآفتاب برگزار شد و مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار