الهام در گفت‌وگو با دفاع پرس:

حقیقت‌های هولوکاست آشکار می‌شود

وزیر سابق دادگستری گفت: ان‌شاالله حقیقت‌های هولوکاست آشکار می‌شود و مسابقه کارتون و کاریکاتور هولوکاست زنگ پایان صهیونیسم است.
کد خبر: ۸۵۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸ - 31May 2016

حقیقت‌های هولوکاست آشکار می‌شود

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، عصر دیروز 10خرداد 1395 همزمان با آیین اختتامیه اولین دوره از مسابقه کارتون و کاریکاتور هولوکاست، غلامحسین الهام، حمیدرضا مقدم فر، محمدحسین نیرومند و محسن مومنی شریف از نمایشگاه این مسابقه دیدن کردند.

حمیدرضا مقدمفر مشاوره فرهنگی و رسانهای فرمانده کل سپاه پاسداران در حاشیه این نمایشگاه با اشاره به آثار به نمایش در آمده در این نمایشگاه گفت: کاریکاتورهای به نمایش در آمده در این مسابقه با ذوق و سلیقه خاصی نسلکشی و مظلومکشی توسط رژیم صهیونیستی را به نمایش گذاشته است.

محمدحسین نیرومند مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس نیز در حاشیه این بازدید گفت: حرف ما در این مسابقه این بود که چرا مردمی بیگناه باید به خاطر اتفاقی که در اروپا رخ داده است، تاوان پس بدهند. در این نمایشگاه کسی که به مبارزه معتقد است، باید آن را در غالب هنر درآورد و مطرح کند؛ چرا که ما معتقد به آرمان آزادی قدس شریف هستیم.

وی ادامه داد: این مسابقه در سطح جهان به قدری مهم و تاثیرگذار بود، که نخستوزیر رژیم جعلی صهیونیستی که ما آن را به رسمیت نمیشناسیم، واکنش به آن نشان می دهد.

غلامحسین الهام نیز در سخنانی کوتاه اظهار داشت: تنوع حضور هنرمندان 50 کشور دنیا در این مسابقه نشان میدهد افکار عمومی جهان در رابطه با این موضوع عکسالعمل نشان داده است و انشاالله حقیقتهای این جریان آشکار میشود؛ این مسابقه زنگ پایان رژیم صهیونیستی است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار