راه یابی 35 اثر به جشنواره نمایش عروسکی

اسامی نمایش ‌های بخش صحنه ‌ای پذیرفته شده در مرحله دوم انتخاب شانزدهمین جشنواره بین ‌المللی نمایش عروسکی تهران- مبارک اعلام شد.
کد خبر: ۸۴۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳ - 24May 2016

راه یابی 35 اثر به جشنواره نمایش عروسکی

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، اسامی نمایش های بخش صحنه ای پذیرفته شده در مرحله دوم انتخاب شانزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران- مبارک اعلام شد.


به گزارش روابط عمومی شانزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران- مبارک، هیات انتخاب و مشاور نمایش های شهرستان ها متشکل از مرضیه برومند، آزاده پورمختار، مریم سعادت، مرضیه محبوب، زهرا صبری، آزاده انصاری و یوسف صدیق و هیات انتخاب نمایشهای تهران متشکل از آزاده پورمختار، مریم سعادت و یوسف صدیق، از میان 64 نمایش راهیافته به این بخش از تهران و شهرستانها 35 نمایش را انتخاب و برای شرکت در مرحله بعد معرفی کردند.


مرحله نهایی انتخاب آثار اواسط تیرماه برگزار خواهد شد و گروه های نمایشی که قبلا فرم تقاضای شرکت در جشنواره را پرکرده اند، می توانند برای شرکت در این مرحله تقاضای خود را به ستاد جشنواره ارسال نمایند.
شانزدهمین جشنواره بینالمللی نمایش عروسکی تهران – مبارک، اول تا هفتم شهریور 95 به دبیری مرضیه برومند در تهران برگزار می شود.

منبع: ایرنا

نظر شما
پربیننده ها