حبیب کاشانی در گفتگو با دفاع پرس:

قدرت ما در بحث دفاعی و موشکی بی نظیر است/ از همه امکانات به‌روز دنیا برخورداریم

عضو شورای شهر تهران گفت: امروز جوانانی داریم که در مقابل دنیا ایستادند. من فکر می کنم امروز قدرت ما در بحث موشکی و دفاعی بی‌نظیر است. امروز کشور ما جزو یکی از چند کشور دنیاست که از همه امکانات به‌روز دنیا برخوردار است.
کد خبر: ۷۸۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۵ - 17May 2016

قدرت ما در بحث دفاعی و موشکی بی نظیر است/ از همه امکانات به‌روز دنیا برخورداریم

حبیب کاشانی، عضو شورای شهر تهران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس در رابطه با حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی و پایداری آنان بر اصول نظام گفت: مردم برای باورهایشان انقلاب کردند، هشت سال مقاومت کردند و شهید دادند.

وی افزود: نه سرما، نه گرما، نه تهدید، نه گزینه روی میز، نه گزینه زیرمیز، هیچکدام مانع از حضور مردم نمی شود. مردم با باورها و اعتقاداتشان زندگی میکنند. ما هم دعا می کنیم که روز به روز باورها و اعتقاداتشان قوی تر شود و پای آرمانهای انقلاب بایستند.

کاشانی در ادامه با اشاره به توان دفاعی کشور در مقایسه با دوران دفاع مقدس گفت: طبیعتاً 36 سال پیش، ما کشوری تازه انقلابی بودیم که به عنوان ژاندارم منطقه، تابع امریکا و اسرائیل بودیم. آن زمان، اساس کشور برای کمک به اسرائیل بود. امروز 36 سال از آن دوران گذشته است.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: امروز جوانانی داریم که در مقابل دنیا ایستادند. من فکر می کنم امروز قدرت ما در بحث موشکی و دفاعی بینظیر است. امروز کشور ما جزو یکی از چند کشور دنیاست که از همه امکانات بهروز دنیا برخوردار است.

نظر شما
پربیننده ها