در نماز جمعه امروز قم صورت گرفت

تقدیر ائمه جمعه قم از جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش

ائمه جمعه و ستاد نماز جمعه قم امروز با اهداء لوحی به امیر حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش به مناسبت فرارسیدن هفته ارتش، از فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیر کردند.
کد خبر: ۷۷۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱ - 15April 2016

تقدیر ائمه جمعه قم از جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، در آستانه هفته ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ کیومرث حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش قبل از خطبه های نماز جمعه امروز قم در مصلای قدس به ایراد سخن پرداخت.

در این مراسم، پس از ایراد خطبه های نماز توسط آیت الله اعرافی و در فاصله بین دو نماز، یک جلد کلام الله مجید به همراه پیام تبریک و لوح تقدیر ائمه جمعه قم و ستاد نماز جمعه از امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، به امیر حیدری اهداء گردید.

خطیب جمعه قم نیز در بخشی از خطبه دوم نماز از تلاش های نیروهای مسلح کشور بخصوص ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مرزهای امنیت کشور سپاسگزاری کرد.

همچنین در این مراسم، با اهداء لوحی از حضور امیر سرتیپ حیدری در نماز جمعه قم در آستانه روز ارتش، تقدیر شد.

آیات عظام جوادی آملی، هاشمی شاهرودی، امینی، مقتدایی و نیز امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و سید جواد هاشمی و احمد حسینی مدیران کل بنیاد شهید و حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به همراه فرماندهان نظامی و انتظامی و پرسنل یگان های ارتش مستقر در قم، در مراسم نماز جمعه امروز حضور داشتند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار