پس از اقامه نماز توسط آیت الله جوادی آملی

پیکر شهید حسین حسینی در قم تشییع و خاکسپاری شد

پیکر شهید تازه احراز هویت شده حسین حسینی پس از 33 سال، امروز بعد از اقامه نماز جمعه قم تشییع شد.
کد خبر: ۷۳۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰ - 11March 2016

پیکر شهید حسین حسینی در قم تشییع و خاکسپاری شد

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، در آستانه 22 اسفند روز شهید و ایام فاطمیه(س)، پیکر مطهر شهید حسین حسینی از شهدای گردان امام حسین مجتبی(ع) تیپ17 امام علی بن ابی طالب(ع)، پس از طواف دور مضجع شریف حضرت معصومه (س) و اقامه نماز به امامت آیت الله جوادی آملی از مراجع تقلید از مسیر خیابان های ارم و انقلاب قم به سمت گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) تشییع و در قطعه دو، در قبری که به نام خود شهید بود، به خاک سپرده شد.

مشایعت کنندگان پیکر این شهید تازه تفحص شده با سردادن شعارهای لا اله الا الله، الله اکبر، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، ما همه سر باز تویم خامنه ای گوش به فرمان تویم خامنه ای، مرگ بر منافق، آمریکا و مرگ بر اسرائیل ضمن تجدید بیعت مجدد با آرمان های رفیع شهدا و امام راحل انزجار و نفرت خود را از توطئه های استکبار ابراز نمودند.

شهید حسین حسینی در اول شهریور سال 1342 در قم متولد شد و در روز 28 مردادماه سال 1361 در عملیات محرم در منطقه عین خوش بر اثر اصابت ترکش به ناحیه سر به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

شهید حسینی "کمک آرپی جی زن" شهید محمد سعادتمند بود و این شهید بزرگوار نیز همچنان مفقودالاثر است.

به گفته حسین کاجی راوی و پیشکسوت دفاع مقدس و همرزم شهید حسینی، گردان امام حسن مجتبی(ع) در طول دوران دفاع مقدس 200 شهید و جانباز تقدیم نموده است.

در مراسم تشییع شهید حسینی، رضا حافظی جانشین سپاه استان قم و سید علی سیدی فرمانده لشکر عملیاتی 17 امام علی بن ابی طالب(ع) نیز حضور داشتند.

نظر شما
پربیننده ها