مسئول اعزام راهیان‌نور شهرداری تهران:

زنده نگه داشتن نام شهدا یک وظیفه است

مسئول اعزام کاروان های راهیان نور شهرداری تهران گفت: زنده نگه داشتن نام شهدا از وظایف اصلی ماست و دفاع مقدس قله‌ای افتخار آمیز در تاریخ ایران می‌باشد و سفر راهیان‌نور تداوم این افتخار است.
کد خبر: ۷۳۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸ - 11March 2016

زنده نگه داشتن نام شهدا یک وظیفه است

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، اصغر میرزایی مسئول اعزام کاروان های راهیان نور شهرداری تهران در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور شهرداری منطقه 22 تهران که صبح امروز در مزار شهدای گمنام تپه نور الشهدا شهرک شهید باقری برگزار شد گفت: ایثار و از جان گذشتگی رمز پیروزی نظام جمهوری اسلامی در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بوده است که برای حفظ و ترویج این مهم شهرداری تهران و باغ موزه دفاع مقدس از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

وی اظهار داشت: حضور خانواده شهدا در کنار جوانان و نوجوانان از برکت این سفر معنوی است که موجب می شود تا نسل چهارم انقلاب اسلامی با مصادیق عینی ایثار و فداکاری آشنا شوند.

میرزایی گفت: اردوی راهیان نور فرصتی است تا شهروندان با رشادتها و دلیریهای رزمندگان و شهیدان آشنا شوند و ارزشهای اصیل انقلاب را درک کنند و باغ موزه دفاع مقدس از ماهها قبل در تلاش برای آماده سازی این سفر معنوی است.

وی خاطر نشان کرد: ضرورت و اهمیت کاروان راهیان نور بر همگان روشن است و با توجه به تأکید مقام معظم رهبری، این کار فرهنگی را باید جدی گرفت و خوشبختانه آثار این کار فرهنگی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان به خوبی آشکار شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار