سردار فدوی عنوان کرد

وحشت دشمن از هیبت نیروی دریایی سپاه/ آمادگی ندسا برای انجام مأموریت‌های دشوار

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: هیبت برآمده از حضور شجاعانه، مقتدرانه و شهادت‌طلبانه رزمندگان نیروی دریایی سپاه باعث وحشت دشمنان انقلاب اسلامی شده است.
کد خبر: ۷۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۲ - 02December 2013

وحشت دشمن از هیبت نیروی دریایی سپاه/ آمادگی ندسا برای انجام مأموریت‌های دشوار

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار دریادار پاسدار "علی فدوی" فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در همایش بصیرت همسران ستاد ندسا اظهار داشت: سپاه به عنوان نهادی برآمده از الهام و اعجاز، ماهیت خود را برای بنبستشکنی و گشودن گرههای کور و مواجهه با مخاطرات و تنگناها حفظ و تقویت کرده است.

وی با بیان اینکه همچنان که شکلگیری سپاه یکی از الهامات معجزهآسا به قلب و خط امام راحل بود و اعجاز خود را در بنبستشکنی و گرهگشایی از گرههای کور و برداشتن بارهای کمرشکن و سنگین از دوش انقلاب نشان داد، افزود: نیروی دریایی سپاه نیز در طول حیات خود توانست هرکجا که لازم بود در دریا حرف آخر را زده و به خوبی مأموریتهای محوله را به انجام برساند.

"دریادار فدوی" ادامه داد: در کشاکش دوران دفاع مقدس و بعد از آن، هستههای اولیه و نسلهای جوانتر مجموعه نیروی دریایی سپاه در اوج ایثار و گمنامی معادلات را به نفع جمهوری اسلامی تغییر داده و نقشی تعیین کننده و سرنوشت ساز را ایفا کرده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران اظهار داشت: ما به پشتوانه رزمندگان مومن و متعهد و حمایت بیدریغ و ایثارگرانه آنان افتخار داریم هر ماموریتی که انقلاب اسلامی به نیروی دریایی سپاه واگذار کرد، با عنایت خدا و شایستگی آن را انجام داده و افتخاری بالاتر از این نیست که توفیق زمینهسازی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظلهالعالی) را فراهم آوریم.

"سردار فدوی" خاطرنشان کرد: ما امروز با همین پشتوانه و در پرتو تحولی که در تاکتیکها و استراتژیهای دفاعی سازمان دادهایم، بیش از هر زمان دیگری به سطح قابل توجهی از آمادگیهای لازم برای انجام ماموریتهای دشوار رسیدهایم که با همین سرمایه گرانقدر و ارزشمند جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظلهالعالی) و سیاستهای کلان نظام در حوزه امنیتی و دفاعی، گام برمیداریم.

وی افزود: از برکات این هوشمندی این است که در بسیاری از مقاطع حساس به ویژه در سالهای اخیر، دشمن برای تعدی و دستاندازی به خاک میهن اسلامی برنامهریزی کرده بود؛ اما با حضور معنادار، هوشمندانه و مقتدرانه نیروی دریایی سپاه و پیگیری استراتژی بازدارندگی، توطئه های آنان نقش برآب شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در پایان با تاکید بر قدرت بازدارندگی این نیرو تصریح کرد: نگاهی به اعترافات مقامهای گوناگون نظامی دشمنان نشان میدهد که هیبت برآمده از حضور شجاعانه، مقتدرانه و شهادتطلبانه رزمندگان نیروی دریایی سپاه چنان وحشتی را بر دل دشمنان نشانده که خیال هرگونه ماجراجویی، رویارویی و تعدی نسبت به حریم مقدس کشورمان را از سر و مخیله خود خارج ساختهاند.

نظر شما
پربیننده ها