وداع مردم قهرمان با شهید مدافع حرم

سنگ تمام مردم قزوین در استقبال از پیکر شهید "حجت اسدی"+تصویر

شب گذشته مردم شهر قزوین در فلکه مینوشهر قزوین از پیکر شهید "حجت اسدی" استقبال و در مسجد جامع زیباشهر، مسجد امام حسن عسگری(ع) و هیئت حسین جان با پیکر وی وداع کردند.
کد خبر: ۷۱۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰ - 25February 2016

سنگ تمام مردم قزوین در استقبال از پیکر شهید

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، طلبه شهید «حجت اسدی»؛ یکی از فعالان فرهنگی استان قزوین و یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بود که در کسوت خادمی شهدا در یادمانهای مختلف دفاع مقدس به زائران راهیان نور خدمت میکرد. او چندی پیش داوطلبانه برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) راهی سوریه شد و توسط تروریستهای تفکیری در سن 34 سالگی و در شب شهادت حضرت زهرا(س) به شهادت رسید از او سه فرزند پسر به یادگار مانده است.

روز گذشته همزمان با دیدار خانواده ی شهید دفاع مقدس سعید حیدری از پیکر فرزندشان پس از 30 سال در معراج الشهدای تهران، دوستان شهید "حجت اسدی" نیز با پیکر شهید وداع کردند.

شب گذشته با انتقال پیکر شهید "حجت اسدی به زادگاهش شهر قزوین این شهید مدافع حرم مورد استقبال خانواده های شهدا و ایثارگران و عموم مردم شهر قزوین قرار گرفت. مراسم استقبال در فلکه مینوشهر قزوین انجام شد و پیکر مطهر شهید برای وداع به مسجد جامع زیباشهر قزوین و سپس به مسجد امام حسن عسگری(ع) منتقل شد و مراسم وداع دیگری نیز در هیئت حسین جان برگزار شد.

پیکر مطهر شهید امروز پنجشنبه 6 اسفندماه با حضور دوستان، همرزمان، بستگان و عموم مردم استان قزوین تشییع و  در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده می شود.

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار