عبدالملک الحوثی:

عربستان و داعش بازیچه دست آمریکا هستند

رهبر جنبش «انصار الله» یمن، عربستان سعودی و گروه تروریستی «داعش» را بازیچه دست آمریکا توصیف کرد و افزود: به عربستان و نیروهای آمریکا توصیه می‌کنیم که عقب نشینی کنند، زیرا در غیر این صورت در پایان جنگ بازنده و شکست خواهند خورد.
کد خبر: ۷۱۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰ - 22February 2016

عربستان و داعش بازیچه دست آمریکا هستند

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس، «سید عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش «انصار الله» یمن طی سخنانی به مناسبت گرامیداشت روز شهید اظهار داشت: یادواره شهید در حقیقت مراسم زنده نگه داشتن روح بزرگ و تاکید بر تداوم راه آزادی، کرامت و عزت است. ما در حالی امسال روز شهید را گرامی می داریم که در دوره دشوار به سر می بریم و کشور صدها شهید تقدیم کرده است.

وی با اشاره به اینکه ملت یمن با طاغوت و قدرتهای شرور مقابله میکند، گفت: ملت ما به تثبیت فرهنگ شهادت نیاز دارد. زیرا این فرهنگ، فرهنگ ماندگاری است که امت را حفظ میکند.

الحوثی با بیان اینکه تنها گزینه پیش روی یمنیها استقامت و پایداری مقابل متجاوزان سعودی است، افزود: تحولات منطقه را آمریکا مهندسی میکند، داعش و عربستان ابزار دست آمریکا است.

وی گفت: توانمندیها و امکانات قدرتهای شرور و کشورهای همپیمان با این قدرتها از جمله عربستان سعودی، نه تنها هیچ وقت منشا ثبات و آسایش  نبوده است بلکه این قدرتها همواره از توانمندیهای خود برای نابودی بشر استفاده کردهاند و لازم است، قدرتی در برابر این ظالمان بایستد.

رهبر جنبش انصارالله یمن شهادت در راه خدا را برای انسان کرامت دانست و خاطرنشان کرد: به عربستان و نیروهای آمریکا توصیه میکنیم که عقب نشینی کنند زیرا در غیر این صورت در پایان جنگ بازنده و شکست خواهند خورد.

نظر شما
پربیننده ها