حجت‌الاسلام نعیمی:

پاسداران در حمایت و تبعیت از ولی فقیه کوتاهی نخواهند کرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حفاظت هواپیمایی با بیان اینکه هویت انقلاب و نظام اسلامی وابسته به وجود ولی فقیه است، گفت: پاسداران همچون گذشته در حمایت و تبعیت از ولی فقیه به هیچ وجه کوتاهی نخواهند کرد.
کد خبر: ۶۸۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵ - 30January 2016

پاسداران در حمایت و تبعیت از ولی فقیه کوتاهی نخواهند کرد

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجتالاسلام نعیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حفاظت هواپیمایی، صبح امروز در مراسم تجدید میثاق پاسداران حفاظت هواپیمایی با آرمانهای امام راحل با اشاره به اینکه در تمام شئون زندگی باید "کلمةالله" جاری باشد، اظهار داشت: از سوی دیگر باید به مقتدایی چون امام حسین(ع) اقتدا کرد؛ که نتیجه آن تکلیف محوری و انجام دادن تکلیف است.

وی افزود: با وجود گذشت بیش از 3.5 دهه از انقلاب، سپاه همان شکوه و طراوت گذشته را دارد. این مجموعه تاکنون چهار شهید در دفاع از حرم اهل بیت(ع) تقدیم کرده که چهارمین شهید سپاه حفاظت هواپیمایی یعنی شهید عبداللهی هنوز پیکرش به میهن بازنگشته است.

نعیمی ادامه داد: اینکه جریانات مختلف چطور میخواهد درباره رفتار ما قضاوت کند اهمیتی ندارد. پاسداران در اقتدا به مولای خود هستند و نگاههای دیگران برایشان اهمیتی ندارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حفاظت هواپیمایی یادآور شد: یک روز برای اینکه سلمان رشدی غلطی کرده بود امام فتوای قتل او را صادر کردند؛ ولی برخی سیاسیون میگفتند که اروپاییها در قبال این قضیه عکسالعمل نشان میدهند؛ اما امام(ره) گفتند اهمیتی ندارد.

وی با تاکید بر اینکه پاسداران در جهت احیای ارزشهای امام(ره) ایستادگی کرده و کوتاه نمیآیند، گفت: هویت انقلاب و نظام اسلامی وابسته به وجود ولی فقیه است؛ در واقع ولی فقیه استوانه نظام محسوب شده و باعث میشود این انقلاب به بیراهه نرود.

نعیمی در پایان تصریح کرد: این پاسداران همچون گذشته در حمایت و تبعیت از ولی فقیه به هیچ وجه کوتاهی نخواهند کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار