آیت‌الله نوری همدانی:

اقدام نیروی دریایی سپاه در دستگیری آمریکایی‌ها نشان‌دهنده اقتدار نظام است

آیت‌الله نوری همدانی اقدام نیروی دریایی سپاه در دستگیری تفنگداران آمریکایی متجاوز به آب‌های کشورمان را نشان‌دهنده اقتدار نظام اسلامی دانست.
کد خبر: ۶۷۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳ - 25January 2016

اقدام نیروی دریایی سپاه در دستگیری آمریکایی‌ها نشان‌دهنده اقتدار نظام است

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حضرت آیتالله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید عظام، پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از طلاب بسیجی شمال و غرب کشور با اشاره به اقدام اخیر نیروی دریایی سپاه در دستگیری تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس، اظهار دشت: حرکت غرورآفرین نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دستگیری متجاوزان آمریکایی به آبهای ایران قابل تقدیر و نشاندهنده اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی در ادامه افزود: یکی از نعمت های پروردگار این است که این انقلاب باعث شد بتوانیم با مردم در ارتباط باشیم و حرف اسلام را برای مردم بیان کنیم.

آیتالله نوری همدانی با بیان اینکه قبل از انقلاب ما در حوزهها جمع بودیم و حرفهایمان برای خودمان بود و امکان اینکه اینگونه بتوانیم در ارتباط باشیم، فراهم نبود، ادامه داد: این نعمت بزرگی است؛ کار شما بسیار حساس است؛ البته  هر کاری که برای اسلام و پشتیبانی از نظام ولایی انجام شود، مقدس و عبادت است و تمام رفتار شما در دیوان خدا ثبت و ضبط است.

وی عنوان کرد: باید از لحاظ معلومات قوی باشیم و فکر نکنیم که ما چون بسیجی هستیم با کتاب، مباحثه، درس و بحث کار نداریم؛ باید در فکر درس و بحث باشیم و هر کس به اندازه خود اشتغالات علمی داشته باشد و چون علم فرار است، اگر ممارست نکنیم کم کم علم از ما جدا خواهد شد.

این مرجع تقلید، بسیج را یکی از برکات انقلاب توصیف و با بیان اینکه بسیجیان مخلصانه جان خود را در راه پیشرفت اسلام گذاشتند، تصریح کرد: فرهنگ جهاد و شهادت نیز از برکات انقلاب اسلامی بوده است.

وی در ادامه ضمن تقدیر از اقدام نیرویی دریایی سپاه، خاطرنشان کرد: به سبب همین روحیه و فرهنگ جهاد و شهادت است که پاسداران انقلاب، نظامیان امریکایی متجاوز به آبهای جمهوری اسلامی ایران را دستگیر کرده، و مورد تقدیر و تشویق فراوان رهبر معظم انقلاب هم قرار می گیرند.

وی با توصیه به مطالعه وصیتنامه شهدا گفت: هدف شهدا از رفتن به جبهه، ایستادگی در مقابل دشمنان بوده است؛ امروز بر طلاب لازم است تا با وصیتنامه شهدا آشنا شوند؛ دشمن را بشناسند و بتوانند با قدرت گرفتن اسرائیل که نقشه اصلی آمریکا در نفوذ به کشور است، مقابله کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار