پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی در پی شهادت حضرت آیت‌الله رئیسی

سرهنگ الهی‌راد ضمن پیامی شهادت حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراه را به جامعه ایثارگری استان تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۶۸۳۵۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴ - 20May 2024

پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی در پی شهادت حضرت آیت‌الله رئیسیبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرهنگ پاسدار «مهدی الهی‌راد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در پیامی شهادت خادم‌الرضا(ع)، حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور و همراهان ایشان در سانحه هوایی را به ولی امر مسلمین تسلیت گفت. 

بسم‌ الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون 

غم و اندوهی بی‌پایان جامعه‌ی ایثارگری ایران اسلامی را در پی شهادت خادم‌الرضا(ع) رئیس جمهور محبوب و مردمی و همراهان ایشان در اثر سانحه‌ی بالگرد فراگرفته است.

این حادثه تأسف‌بار مایه‌ تألم خانواده معزز شهدا و جامعه‌ ایثارگری ایران اسلامی همچون دیگر اقشار جامعه است که به شخصیت وارسته و خدمات ماندگار و با ارزش ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آشنایی داشتند.

شهید آیت‌الله رئیسی (رضوان الله تعالی علیه) با قلبی رئوف، نیتی پاک و خالصانه، بینشی ژرف و  اراده‌ای جدی همواره برای حل مشکلات مردم بویژه طبقه کم‌ برخوردار جامعه، تلاشی وافر و شبانه‌روزی داشتند و دغدغه‌مندانه مسائل را پیگیری و رصد می‌کردند.

اینجانب شهادت عالم برجسته آیت الله سید ابراهیم رئیسی(ره) را محضر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، خاندان مکرم، همسر گرامی و فرزندان محترم و همه ملت شریف ایران تسلیت می‌گویم و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

همچنین مراتب تأثر خود را در پی شهادت وزیر خارجه شجاع و مدبر نظام جمهوری اسلامی شهید حسین امیرعبداللهیان، همچنین شهید آیت‌الله سید محمد علی آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه تبریز و استاندار محترم آذربایجان شرقی که همراه با رئیس جمهور فقید در حین مأموریت به لقالله پیوستند، اعلام می‌دارم و به خاندان معزز این مسئولان خادم  و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت می‌گویم ‌و از خداوند متعال  آمرزش، رحمت و آرامش و حشر با اولیاالله را برای آن خدمتگذاران شریف طلب می‌کنم و برای بازماندگان صبر و سلامتی می‌خواهم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار