پیام سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در پی شهادت رئیس جمهور؛

شهادت پاداش خدمت خالصانه خادمان ملت است

سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با صدور پیامی به مناسبت شهادت آیت الله ابراهیم رئیسی و هیئت همراه، شهادت خادمان ملت را پاداش خدمت خالصانه در مسیر نورانی انقلاب و ولایت دانست.
کد خبر: ۶۶۸۳۳۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰ - 20May 2024

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، در پی عروج جانسوز آیت‌الله «ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور ایران و جمعی از همراهان ایشان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری پیامی صادر و این حادثه دردناک را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا؛ در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند) و بعضی دیگر در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. (سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳)

شهادت خادم الرضا، خدمتگزار صدیق محرومان، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران به همراه هیئتی در راه خدمت به مردم در سانحه هوایی بالگرد در منطقه «ورزقان» آذربایجان شرقی را محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران و دوستداران انقلاب در اقصی نقاط جهان تبریک و تسلیت می‌گوییم.

عظمت راه مقدس خون شهید را فقط شهدا درک می‌کنند و باید در قرآن کریم و سیره معصومین علیهم السلام جستجو کرد که خداوند متعال می‌فرماید: «ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون».

به مصداق فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه)، با رفتن شهدا، خدای تبارک و تعالی شما را پشتیبانی می‌کند و شما قوی خواهید بود؛ و به تعبیر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، «ملت ایران نگران و دلواپس نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید و ان‌شاءالله همه کار‌ها اعم از امنیت کشور و امنیت مرز‌ها و امور مربوط به قوه مجریه مرتب و منظم انجام خواهد شد و پیش خواهد رفت».

قطعا شهادت نقطه قوت برای مسیر نورانی انقلاب و اسلام و ولایت است و در مکتب ما با شهادت کار تازه شروع می‌شود و شهیدان چراغ راه آیندگان خواهند بود و شهادت خادمان ملت رویش‌های انقلاب را مضاعف می‌کند.

ما پاسداران و بسیجیان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری ضمن ابراز تأثیر عمیق از شهادت خادمان ملت بویژه رئیس جمهور محبوب آیت الله ابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش، آمادگی خود را برای پشتیبانی همه جانبه از دولتمردان در ادامه مسیر خدمت به مردم و حفظ امنیت همه جانبه کشور اعلام می‌داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار