مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی خبر داد؛

برگزاری ۵۰ عنوان برنامه شاخص به مناسبت سوم خرداد در خراسان شمالی

سرهنگ الهی‌راد گفت: بیش از ۵۰ عنوان برنامه شاخص و محوری در سطح استان خراسان شمالی برنامه‌ریزی و بیش از هزار ریز برنامه جهت اجرا پیش‌بینی شده که توسط ادارات، دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های کشوری و لشکری در سطح استان، این مهم به منصه اجرا درخواهد آمد.
کد خبر: ۶۶۸۱۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷ - 19May 2024

نشست خبری ستاد سوم خرداد(فتح خرمشهر)خراسان شمالی برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرهنگ پاسدار «مهدی الهی‌راد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی امروز در نشست خبری ستاد گرامیداشت سوم خرداد (فتح خرمشهر) خراسان شمالی، اظهار داشت: فتح خرمشهر بدون شک نقطه عطف تاریخ دفاع مقدس است. در دوران حماسه و مقاومت، سلسله عملیات‌هایی صورت گرفت تا به جهانیان ثابت کنیم انقلاب اسلامی شجره طیبه‌ای است که ریشه در باور‌های عمیق ملت شریف ایران اسلامی دارد.

وی با قدردانی از تلاش‌های خبرنگاران در انعکاس اخبار و گزارشات برنامه‌های ایثار و مقاومت در سطح استان، تصریح کرد: با وصول دستورالعمل مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و گرامیداشت حماسه سوم خرداد، بلافاصله ستاد استانی به ریاست استاندار محترم و مسئولین استانی، تشکیل و سازوکار ستاد‌های شهرستانی ابلاغ شد. با توجه به تشکیل و برگزاری جلسات ستاد‌های شهرستانی و برنامه‌ریزی ایام گرامیداشت سوم خرداد، برنامه‌ها در دو بخش عمومی و اختصاصی به مجموعه استان ابلاغ شد.

سرهنگ الهی‌راد با اشاره به اینکه فتح خرمشهر پاداش صبر و توکل رزمندگان در آن موقعیت خطیر بود، گفت: بیش از ۵۰ عنوان برنامه شاخص و محوری در سطح استان برنامه‌ریزی و بیش از هزار ریز برنامه جهت اجرا پیش‌بینی شده است که توسط ادارات، دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های کشوری و لشکری در سطح استان خراسان شمالی این مهم به منصه اجرا درخواهد آمد.

دبیر ستاد گرامیداشت سوم خرداد خراسان شمالی با تأکید بر تبیین نقش رهبری امام (ره) و تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در دوران دفاع مقدس، افزود: هدف از برگزاری برنامه‌های متنوع در سالروز گرامیداشت سوم خرداد، گسترش فرهنگ دفاع مقدس در میان اقشار جامعه، تبیین رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با توجه به شعار محوری «در راه فتح قله‌ایم» می‌باشد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار