فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی روز جهانی روابط عمومی را تبریک گفت

امیر «محمدشفیعی» با صدور پیامی فرا رسیدن روز جهانی «ارتباطات و روابط عمومی» را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۶۷۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸ - 15May 2024

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، امیر سرتیپ دوم «حسین محمدشفیعی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی و ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان با صدور پیامی فرا رسیدن روز جهانی «ارتباطات و روابط عمومی» را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

تبیین حقیقت و اطّلاع رسانی به افکار عمومی هم مهمّ است؛ این را هم نباید فراموش کرد. نباید مردم را در ابهام باقی گذاشت. / امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) 

همگان اذعان دارند که دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و با گسترش شبکه‌های مجازی در قیاس با دهه‌های گذشته ارتباطات به لحاظ سرعت در بالاترین سطح خود قرار گرفته است به گونه‌ای که دیگر چیزی به نام مرز‌ها و محدودیت‌های زمانی مفهومی ندارد.

در این میان نیز نقش افرادی که در زمینه اطلاع رسانی و ارتباطات به خصوص روابط عمومی‌ها فعالیت دارند بسیار حساس و مهم‌تر از پیش است. همانان که به عنوان رهبران آگاهی و ارتباطات در واقع حلقه ارتباطی مستقیم بین مردم و سازمان ها، ادارات، ارگان‌ها و نهاد‌ها هستند. 

در سایه علم، مهارت، تدبیر و هنر مدیران و کارکنان روابط عمومی است که فضایی شفاف، سالم و بدون سردرگمی در مدت زمانی کوتاه میان آحاد جامعه و بدنه حاکمیت و خادمان ملت شکل می‌گیرد و فضا برای ایجاد حاشیه و یاس افکنی از سوی بدخواهان و دشمنان تنگ می‌گردد.

بر همین اساس بر تمامی ادارات، سازمان ها، نهاد‌ها و ارگان‌های دولتی و غیردولتی لازم است که تقویت ارتباطات و روابط عمومی‌های خود را در اولویت قرار دهند تا عموم جامعه از عملکرد خادمان خویش آگاهی یابند و در نهایت پیوند بین مردم و مسئولان گسست ناپذیرتر گردد.

اینجانب ضمن آرزوی توفیق در این عرصه خطیر و حساس برای مدیران و کارکنان عرصه ارتباطات و روابط عمومی استان قزوین؛ فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی «ارتباطات و روابط عمومی» را به این عزیزان زحمتکش در عرصه آگاهی و اطلاع رسانی تبریک و تهنیت می‌گویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار