معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی:

برگزاری برنامه‌های مناسبتی‌ دفاع مقدس شاخص ارزیابی مدیران خواهد بود

«ابراهیمی» گفت: یکی از شاخص‌های ارزیابی مدیران در آذربایجان غربی توجه به برگزاری برنامه‌های مناسبتی دفاع مقدس خواهد بود.
کد خبر: ۶۶۷۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴ - 13May 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، «رضا ابراهیمی» معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی امروز در جلسه ستاد بزرگداشت چهل و دومین سالگرد آزادسازی خرمشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای فتح خرمشهر اظهار داشت: اهمیت این ایام بسیار بالا و ارزشمند است و همه مسئولیت داریم این رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌ها را برای آشنا شدن نسل جوان با افتخارات رزمندگان اسلام در دفاع مقدس بازگو کنیم.

وی گفت: ما مسئولین باید قدردان شهدا باشیم چراکه انقلاب اسلامی اکنون به برکت خون شهدا به این جایگاه والا رسیده است. 

ابراهیمی افزود: دفاع مقدس افتخارات بزرگی برای کشور داشته به همین دلیل دشمنان می‌خواهند با تمام توان، ظرفیت و امکانات به این افتخارات هجمه وارد آورند.

این مسئول تصریح کرد: لذا یکی از راه‌های صیانت از ارزش‌ها تولید محتوای فاخر فرهنگی دفاع مقدس در فضای مجازی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از شبهات  باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: امسال سالروز ایام آزادسازی خرمشهر مصادف با دهه کرامت شده بنابراین تولید برنامه‌های تلفیقی و برگزاری جشن‌های باشکوه در استان مورد توجه متولیان امر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر باید با نشاط و مردمی برگزار شود افزود: تمام سازمان‌ها و نهاد‌ها باید به این موضوع اهتمام جدی داشته باشند.

ابراهیمی گفت: چراکه یکی از شاخص‌های ارزیابی عملکرد مدیران توجه و اجرای برنامه‌های مناسبتی به ویژه در حوزه دفاع مقدس خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار