فرماندار لامرد:

ارتباط موثر با رسانه‌ها اولویت دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد

«خضری» با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در جامعه، گفت: ارتباط موثر با رسانه‌های رسمی باید سرلوحه کار روابط عمومی‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.
کد خبر: ۶۶۶۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۶ - 13May 2024
ارتباط موثر با رسانه‌های رسمی باید سرلوحه کار روابط عمومی‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «احمد خضری» فرماندار شهرستان لامرد در نشستی با خبرنگاران به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی با بیان اینکه ارتباط موثر با رسانه‌های رسمی باید سرلوحه کار روابط عمومی‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد، بر تعامل و پاسخگویی بیش از پیش مدیران ادارات و مسوولان روابط عمومی به خبرنگاران و خبرگزاری‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: این کار موجب شفافیت بیشتر عملکرد‌ها و کارایی بهتر مدیران ادارات است.
 
فرماندار لامرد با توجه به اینکه انعکاس ندادن عملکرد دستگاه‌های اجرایی، بی انصافی در حق مدیر و آن دستگاه و خدمتگزاران نظام است تصریح کرد: روابط عمومی‌های هر اداره با دیگر دستگاه‌ها ارتباط بگیرند و از ظرفیت‌های یکدیگر بهره‌مند شوند. همانطور که قبلاً هم گفته ام یکی از آیتم‌های ارزیابی مدیران شهرستان در سال جدید ارتباط دوسویه با اصحاب رسانه است.
 
نماینده عالی دولت در شهرستان لامرد آگاهی مردم از عملکرد ادارات را حق آنها دانست و اظهار داشت: گاهی مردم از کارکرد یک دستگاه اجرایی هیچ اطلاعی ندارند و بدون تردید عدم توجه مدیران به جایگاه روابط عمومی باعث از بین رفتن اعتماد مردم شده و عملکرد و اقدامات آن دستگاه یا ارگان را منفی گزارش می‌دهند.
 
رئیس شورای تامین شهرستان لامرد با بیان این مطلب که امروز تبلیغات رسانه‌های دشمن گسترده و برای ایجاد ناامیدی در بین مردم برنامه‌ریزی ویژه‌ای کرده تصریح کرد: در این حوزه نقش اصحاب رسانه مهم و تاثیرگذار است و باید با اطلاع رسانی به موقع اعتماد را به مردم برگردانند. اصحاب رسانه شهرستان باید خبرنگاران جدید را پرورش دهند، زیرا هنوز جای خالی تعدادی از خبرنگاران خبرگزاری‌ها خالی است و باید هر چه سریعتر محقق شود.
 
«سیدمهدی احمدی» رییس بسیج رسانه شهرستان لامرد به عملکرد خوب رسانه‌ها نسبت به بعضی از شهرستان‌های استان فارس پرداخت و اظهار داشت: خبرنگاران لامردی در تمامی زمینه‌ها فعال هستند و در ایام انتخابات سنگ تمام گذاشتند.
 
وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته در وضعیت کنونی، شهرستان صنعتی لامرد را نسبت به قبل بیشتر و پیشتر به کشور معرفی و شناسانده ایم و امید است این ظرفیت‌ها را با هم افزایی بین اصحاب رسانه روز به روز رسانه ای‌تر و گسترده‌تر کنیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار