رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی:

جنگ علیه غزه بی‌نتیجه است

«هرتزی هالیوی» جنگ غزه را بی‌نتیجه خواند و تاکید کرد: چون هیچ تحرک سیاسی برای اینکه قدرتی غیر از حماس بر نوار غزه حاکم شود، وجود ندارد.
کد خبر: ۶۶۶۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۴ - 12May 2024

هرتزی هالیوی: جنگ علیه غزه بی‌نتیجه استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از روسیا الیوم، کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی جزئیات نشستی را با حضور «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم در تعطیلات آخر هفته گذشته برگزار شده، منتشر کرد.

در این نشست هرتزی هالیوی خطاب به حاضران می‌گوید: ارتش دوباره باید به جبالیا (منطقه‌ای در شمال غزه) حمله کند، چون هیچ تحرک سیاسی برای اینکه قدرتی غیر از حماس بر نوار غزه حاکم شود، وجود ندارد!

وی افزود: ما باید عملیات‌های خود را در اینجا (جبالیا) و مناطق دیگر بار‌ها و بار‌ها تکرار کنیم تا قدرت زیربنایی حماس را از بین ببریم، اما این تلاش‌ها بی‌نتیجه، ناامید کننده و خسته کننده است.

بنابر گزارش کانال ۱۳، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی همچنین از نتانیاهو و دیگر سران نظامی و سیاسی خواست که به طور جدی در زمینه تعیین راهبردی برای جنک غزه وارد عمل شوند.

پیش از این نیز برخی مقامات ارشد نظامی صهیونیست ضمن انتقاد از نتانیاهو تاکید کرده بودند که وی هیچ برنامه و راهبرد مشخصی برای روز پس از پایان جنگ ندارد.

این در حالی است که روز گذشته یک ژنرال بازنشسته اسرائیلی گفته بود که نتانیاهو تنها به دلیل اینکه از فروپاشی کابینه اش جلوگیری کند به رفح حمله کرده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار