در تظاهرات امروز صورت گرفت؛

تاکید انقلابیون بحرینی بر لزوم تحقق خواسته‌های مردمی

آحاد مختلف ملت بحرین در تظاهرات بعد از نماز جمعه بر لزوم تحقق همه خواسته‌های مردمی و سرنگونی «آل خلیفه» تاکید کردند.
کد خبر: ۶۶۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵ - 15January 2016

تاکید انقلابیون بحرینی بر لزوم تحقق خواسته‌های مردمی

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس، جمع کثیری از اهالی شهر «الدراز» بعد از اقامه نماز جمعه امروز، علیه نظام  حاکم در کشورشان تظاهرات کردند.

به گزارش وبگاه خبری «جمعیة الوفاق»، مردم بحرین ظهر امروز بعد از اقامه نماز جمعه با برگزاری تظاهراتی بر خواستههای جنبش مردمی تاکید کرده و یادآور شدند که از خواستههای مردمی عقب نشینی نخواهند کرد.

اهالی الدراز همزمان با آحاد مختلف این کشور در مناطق این کشور شعارهای مبنی بر اینکه «هیچ گونه عقب نشینی از خواستههای مردمی وجود ندارد» سر دادند. تظاهرات کنندگان بحرینی همچنین بر لزوم دستیابی به دموکراسی در کشورشان تاکید کردند.

به گزارش منابع خبری انقلابیون 14 فوریه، جمع کثیری از مردم جزیره «ستره» در پاسخ به فراخوان «ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه» تظاهرات کرده و با شهید «نمر باقر النمر» روحانی برجسته عربستانی که توسط «آل سعود» اعدام شده است، اعلام همبستگی کردند.

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه روز گذشته با صدور بیانیهای مردم بحرین را  به شرکت گسترده در راهپیمایی روز جمعه (امروز) برای اعلام وفاداری به راه شهید آیت الله شیخ نمر فرا خوانده بود.

در بیانیه ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه آمده است: راهپیمایی اصلی در منطقه ستره برگزار خواهد شد و در این راهپیمایی ها، اعدام شیخ نمر باقر النمر که از معارضان مهم حکومت آل سعود و حامیان انقلاب بحرین بود، محکوم میگردد.

نظر شما
پربیننده ها