نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

لزوم برگزاری دوره آموزشی فرهنگی برای مسئولان دستگاه‌های اجرایی مازندران

آیت الله «محمدی لائینی» خواستار برگزاری دوره آموزشی فرهنگی برای مسئولان دستگاه‌های اجرایی شد و گفت: ضعف معرفت و باور دینی اولین مسئله در حوزه فرهنگ عمومی است.
کد خبر: ۶۶۳۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷ - 25April 2024

لزوم برگزاری دوره آموزشی فرهنگی برای مسئولان دستگاه‌های اجرایی مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمد باقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان ضمن گرامیداشت یاد و نام دو شخصیت بزرگ حضرت عبدالعظیم حسنی و حضرت حمزه شهدا، اظهار داشت: لایه اول فرهنگ همان باور است، روزانه باید باور‌ها و ایمان خودمان را قوی کنیم.

وی افزود: ضعف معرفت و باور دینی اولین مسئله در حوزه فرهنگ عمومی است، ما در درون استان خودمان هفت مسئله اصلی داریم که باید به آن‌ها توجه کرد.

آیت الله محمدی لائینی تاکید کرد: امیدواریم که جلسه شورای فرهنگ عمومی به خروجی مطلوب ولو ۳۰درصدی برسد، قلیلی که در حال تقلیل نباشد و در حال تکثیر باشد خوب است، مثلا همین مسئله‌های زاد و ولد و ازدواج.

نماینده ولی فقیه در مازندران اعلام کرد: تولید انسان در کنار صنعت و کشاورزی مهم‌تر و از پاشنه‌آشیل‌های جدی ماست، یکی از مشکلات دستگا‌ه‌های اجرایی ما این است که مسئولینش این را باور ندارند مثلا در بحث رعایت پوشش، آن‌ها را هم باید به این اصول فرهنگی با برگزاری کلاس و دوره باورمندتر کرد.

عضو خبرگان رهبری یادآور شد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، تعاونی‌ها، دانش‌بنیان، صنایع خانگی، کشاورزی و ... حوزه‌های مشارکت مردم است، سال گذشته سال مانع‌زدایی بود قطعا اول موانع یا گره‌های سر راه حرکت ماشین اقتصاد و تولید را مشخص کردید، برداشتن آن موانع خودش اولین عامل برای جهش تولید است. 

این مسئول عنوان کرد: در دهه سوم اردیبهشت، موضوع اولمان غدیر و پس از آن مسائل مهم فرهنگی استان مازندران است، ان شالله رویای مشاهده عصر طلایی ظهور امام زمان (عج) نزدیک‌تر شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها