مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد؛

نگارش زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

«علامتی» گفت: زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در تولیدات کانون پرورش فکری به رشته تحریر درآورده می‌شوند.
کد خبر: ۶۶۳۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۰ - 25April 2024

تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «حامد علامتی» مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با استاندار کرمان دیدار کرد و در این دیدار به نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی به مقوله کودک و نوجوان و برنامه‌های فرهنگی مرتبط با آن ها اشاره داشت و اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سرمایه اجتماعی به نام اعتماد مردم در اختیار دارد و تولیدات این مجموعه مورد اقبال قرار گرفته است.

وی ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان علاوه بر چاپ و نشر کتاب، فیلم و انیمیشن در حوزه اسباب بازی نیز وارد شده و بدین منظور نمایشگاهی با ۱۸۰۰ محصول طی ۱۰ روز برگزار شد.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تصریح کرد: در حوزه فیلم و انیمیشن حمایت‌های مالی، علنی و اکران را از تولیدات خواهیم داشت تا آثار به دست افراد توانمند و گروه‌های مختلف به نتیجه برسند.

علامتی برون‌سپاری کارها را از اهم کارها برشمرد و با بیان اینکه برجسته‌سازی شخصیت‌ها و نمادهای استانی و ملی در دستور کار کانون است، گفت: شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در تولیدات کانون پرورش فکری به رشته تحریر درآورده می‌شوند.

۲۷ دانش‌آموز شهید حادثه تروریستی فرصتی برای کار در حوزه فرهنگ دینی و شهادت است

 فداکار، استاندار کرمان گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مجموعه‌ای فعال از گذشته است و هدف‌گذاری و دربرگیری آن نیز با مهم ترین دوره سنی است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های اجتماعی خوبی برای کار در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان وجود دارد، افزود: ۲۷ دانش‌آموز شهید حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان فرصتی برای کار در حوزه فرهنگ دینی و شهادت است.

استاندار کرمان شکل‌گیری شورای استانی کانون پرورش فکری را با حضور جمعی از دغدغه‌مندان و علاقمندان به این حوزه را برای طراحی و اولویت‌بندی برنامه‌ها موثر دانست.

وی تصریح کرد: آمادگی کمک و همراهی را در حوزه تولیدات ویژه کودکان و نوجوانان به ویژه چاپ کتاب را داریم.

فداکار برگزاری رویدادهای فرهنگی در حوزه کودکان و نوجوانان از جمله شعر و قصه‌گویی در شهرها و روستاهای استان را موثر دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها