مشاور وزیر آموزش و پرورش:

فصل جدیدی از همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش رقم خورده است

حجت‌الاسلام «نیکزاد» با اشاره به ضرورت همکاری حوزه و آموزش و پرورش، گفت: فصل جدیدی از همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش رقم خورده است.
کد خبر: ۶۶۳۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶ - 25April 2024

فصل جدیدی از همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش رقم خورده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام «حمید نیکزاد» مشاور وزیر و رییس کمیته همکاری حوزه و آموزش و پرورش امروز (پنج‌شنبه) در همایش طلاب و روحانیون شاغل در آموزش و‌ پرورش و ارتش منطقه اصفهان، اظهار داشت: امروز فصل جدیدی از همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش رقم خورده است و به یاری خدا در آینده برکات آن در آینده بیشتر دیده خواهد شد.

وی با تبریک روز معلم، ادامه داد: وجه نامگذاری ۱۲ آموزش و پرورش تنها شهادت استاد مطهری نیست بلکه در واقعه‌ دیگری در ۱۲ اردیبهشت ۱۳۴۰ گروه‌های صنفی نسبت به حقوق معلمان تجمع داشتند و دژخیمان رژیم به معلمان حمله کردند و فردی به نام «ابوالحسن خانلری» در این روز کشته شد.

نیکزاد گفت: جایگاه طلاب و روحانیون در حوزه علمیه بسیار والاست و هرکسی که دلسوز نظام است باید به این جایگاه افتخار کند زیرا بهترین عرصه را برای تبلیغ انتخاب کردید.

وی با بیان اینکه روحیه کارمندی، روزمرگی و بی‌تفاوت بودن مانع تحقق اهداف یک طلبه در آموزش و پرورش است، افزود: روحانیون شاغل در آموزش و پرورش باید در شهرستان‌ها و استان شبکه ایجاد کنند زیرا این شبکه به شما قدرت می‌دهد تا در آموزش و پرورش تحول ایجاد کنید.

مشاور آموزش و پرورش با بیان اینکه مشکلات همه جا هست، افزود: پیامبر اسلام (ص) نیز با مشکلات بسیار دین‌ خدا را ترویج کردند و در این مسیر هیچ کوتاه نامدند.

وی با اشاره به ضرورت جهاد تبیین و روایت پیشرفت در آموزش و پرورش گفت: روحانیون شاغل در آموزش و پرورش با تبیین درست نگذارند برخی حقایق تاریخی را وارونه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها