مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران خبر داد؛

برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت سوم خرداد در مازندران

سرهنگ «سلامی» از برگزاری مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت سوم خرداد با مسئولیت فرماندهی انتظامی استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۶۶۳۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱ - 25April 2024

برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت سوم خرداد در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران صبح امروز در دیدار سردار «حسن مفخمی شهرستانی» از یوم الله سوم خرداد سالروز حماسه فتح خرمشهر به عنوان نقطه عطف تاریخ دفاع مقدس یاد کرد که می‌تواند برای جوانان امروز الهام بخش باشد.

وی فتح خرمشهر را حماسه بزرگ و معجزه گونه در جهاد مقدس ملت ایران اسلامی عنوان کرد و افزود: فتح خرمشهر از رخداد‌های مهم تاریخ هشت سال دفاع مقدس و نماد اقتدار و همبستگی ملت ایران به شمار می‌آید.

این مسئول با بیان اینکه مردم ایران در فتح خرمشهر با مقاومت و پایداری در مقابل استکبار جهانی غیرت دینی و اتحاد ملی را به نمایش گذاشتند، تصریح کرد: گرامیداشت یوم الله سوم خرداد برگ زرینی از تاریخ انقلاب اسلامی است و باید نسبت به پاسداشت آن اهتمام ویژه داشته باشیم.

در این جلسه سردار «حسن مفخمی شهرستانی» فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران با استقبال از برنامه ریزی‌های انجام شده جهت بزرگداشت سوم خرداد سالروز حماسه فتح خرمشسهر از آمادگی فرماندهی انتظامی استان مازندران از برگزاری مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح به این مناسبت خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها