برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان آبدانان

نخستین جلسه شورای اداری شهرستان آبدانان در سال جدید به ریاست «محمد رحمانی» فرماندار آبدانان و باحضور حجت‌الاسلام والمسلمین «حسینی احمد فداله» امام جمعه و اعضای شورای در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۳۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸ - 24April 2024

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان آبدانانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، نخستین جلسه شورای اداری شهرستان آبدانان در سال جدید به ریاست «محمد رحمانی» فرماندار آبدانان و باحضور حجت‌الاسلام والمسلمین «حسینی احمد فداله» امام جمعه و اعضای شورای در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

«محمد رحمانی» فرماندار شهرستان آبدانان در این جلسه ضمن قدردانی از سبزقامتان سپاه پاسداران به دلیل حمله موفقیت آمیز جمهوری اسلامی ایران به رژیم کودک‌کش صهیونیستی (وعده صادق) اظهار داشت: امروز مقام معظم رهبری در عرصه‌های بین المللی و داخلی عزت را به مردم تزریق کردند و با دستورات خود سبب خلق حماسه در جهان شدند.

وی افزود: مدیران نظام اسلامی باید در تسهیل، تسریع و تکریم ارباب رجوع اهتمام داشته باشیم و دستگاه‌های اجرایی موظفند کار مردم را با حفظ کرامت انسانی انجام دهند و اگر هم آن خواسته مردم انجام شدنی نیست با روی خوش به ارباب رجوع توضیح دهند که این خواسته شدنی نیست و آن‌ها را سرگردان نکنند.

رحمانی ضمن تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در شعار سال نسبت به برنامه ریزی مدیران در جهش تولید با مشارکت مردم تاکید کرد جهت رونق اشتغال در شهرستان باید اداره صمت نسبت به شناسایی واحد‌های راکد و نیمه راکد جهت راه اندازی این واحد‌ها اقدام نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار