رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق:

بصیرت انقلابی ویژگی برجسته شهید قرنی بود

حجت‌الاسلام عدیده گفت: ویژگی‌های ممتاز سپهبد شهید سید محمدولی قرنی، امروز برای گره‌گشایی بسیاری از مشکلات کارگشا است که یکی از این ویژگی‌ها داشتن بصیرت انقلابی بود.
کد خبر: ۶۶۳۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۳ - 24April 2024

بصیرت انقلابی ویژگی برجسته شهید قرنی بودبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمد عدیده» رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام، در مراسم گرامیداشت سپهبد شهید «سید محمدولی قرنی» که با حضور فرماندهان و مسئولان در سینما قدس این منطقه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه بررسی شخصیت فردی شهید قرنی، موضوع مهم برای الگوپردازی در جامعه محسوب می‌شود، اظهار داشت: ویژگی‌های ممتاز آن شهید گرانقدر، امروز برای گره‌گشایی بسیاری از مشکلات کارگشا است.

وی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید قرنی، تصریح کرد: مهمترین ویژگی شهید قرنی علاوه بر مقاومت، داشتن بصیرت انقلابی بود.
رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام ادامه داد: شهید قرنی انسانی توانمند، آینده‌نگر بود که ارتش را بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سر و سامان داده و مانع انحلال ارتش شد و امام خمینی (ره) نیز از ایشان حمایت کردند.

حجت‌الاسلام عدیده به نقش ارزشمند شهید قرنی در تقویت ارتش اشاره کرد و گفت: این شهید والامقام از به تاراج رفتن تجهیزات پیشرفته ارتش جلوگیری کرد که آثار همین اقدام مهم وی در دوران دفاع مقدس متبلور شد و ارتش توانست با اتکا به نیروی انسانی مومن، توانمند و تجهیزات پیشرفته مقابل دشمنان بعثی و ایادی استکبار ایستادگی کند.

وی، داشتن صداقت، مبارزه با تجزیه‌طلبی، پاکسازی ارتش از مستشاران خارجی را از دیگر اقدامات و خصوصیات مهم شهید قرنی برشمرد و خاطرنشان کرد: امثال قرنی‌ها باید به سعادت می‌رسیدند تا به سعادت دنیوی و اخروی برسند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار