پیشکسوت دفاع مقدس خبر داد؛

فعالیت ۵۰ تشکل مردم‌نهاد دفاع مقدس در خراسان رضوی

حجت‌الاسلام محرابی گفت: برای ایجای انسجام بین رزمندگان و تقویت فعالیت‌های آن‌ها، تشکل‌های دفاع مقدس خراسان رضوی شکل گرفت که تاکنون ۵۰ تشکل مردم‌نهاد دفاع مقدس شناسایی شدند که روند شناسایی هنوز ادامه دارد.
کد خبر: ۶۶۳۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱ - 24April 2024

فعالیت ۵۰ تشکل مردم‌نهاد دفاع مقدس در استان خراسان رضویحجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمدحسین محرابی» روحانی پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خراسان رضوی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تشکیل جبهه توسط نیرو‌های انقلاب اسلامی برای مقابله با جبهه وسیع دشمن، اظهار داشت: در خراسان رضوی تشکل‌های مردم‌نهاد زیادی به خصوص در حوزه دفاع مقدس فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: پیشکسوتان دفاع مقدس بر اساس رسته‌هایی که در آن دوران نقش‌آفرینی داشتند در گذشته جلسات جداگانه‌ای را با عنوان همان رسته برگزار می‌کردند و فعالیت‌هایی در حوزه‌های مختلف انجام می‌دادند.

این پیشکسوت دفاع مقدس ادامه داد: برای ایجاد انسجام بین آن‌ها و تقویت فعالیت‌ها، جلساتی با مسئولین گروه‌های مختلف پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شد که تشکل‌های دفاع مقدس شکل گرفت.

حجت‌الاسلام محرابی گفت: تاکنون ۵۰ تشکل فعال در حوزه دفاع مقدس شناسایی شدند که روند شناسایی هنوز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه سال گذشته دومین هیئت مدیره تشکل‌های دفاع مقدس انتخاب و فعالیت خود را آغاز کرد؛ افزود: این تشکل دو برنامه مهم را در خصوص گرامیداشت سالگرد عملیات‌ها برگزار کرد که یکی گرامیداشت عملیات‌های خیبر و بدر بود که با سخنرانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران و رئیس مجلس شورای اسلامی در مجتمع فرهنگی آیه‌ها برگزار شد و دیگری عملیات والفجر ۱۰ بود که با سخنرانی سردار حمیدنیا از فرماندهان دفاع مقدس در سالن قدس حرم رضوی برگزار شد.

این پیشکسوت دفاع مقدس بیان داشت: جلسات تشکل‌های دفاع مقدس استان به صورت ماهیانه برگزار می‌شود که علاوه بر دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس، برای اجرای بهتر ماموریت‌ها همفکری و هم‌افزایی می‌شود. امیدواریم خداوند این توفیق را بدهد که بتوانیم انسجام‌بخش رزمندگان دفاع مقدس باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار