«یادگاران» به شهید حسن طهرانی‌مقدم پرداخت/ ناگفته‌هایی از پدر موشکی ایران

بیست و پنجمین کتاب از مجموعه «یادگاران» انتشارات روایت فتح درباره شهید حسن طهرانی مقدم منتشر شد.
کد خبر: ۶۶۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶ - 14January 2016

«یادگاران» به شهید حسن طهرانی‌مقدم پرداخت/ ناگفته‌هایی از پدر موشکی ایران

به گزارش فرهنگ و هنر دفاع پرس «یادگاران» عنوان کتابهایی است که تصویرهایی از سالهای جنگ را در قالب خاطرههای بازنویسی شده برای آنها که آن سالها را ندیدهاند، نشان میدهد. این مجموعه راهی است بر سرزمینی نسبتاً بکر میان تاریخ و ادبیات، میان واقعهها و بازگفتهها، خواندنشان تنها یادآوری است، یادآوری این نکته که آن مردها بودهاند و آن واقعهها رخ دادهاند؛ نه در سالها و جاهای دور، در همین نزدیکی.

در خاطرات صفحه 98 و 100 کتاب آمده است: یک سال بعد از شهادت برایش نامه نوشت: «با عرض سلام و احترام فراوان خدمت حامی عزیزم، حسن طهرانیمقدم. از اینکه اینجانب را مورد عنایات مهربانانه خود قرار میدهید، کمال تشکر و قدردانی را دارم و در سایه الطاف شما حامی عزیز است که همچنان به زندگی خود با امیدواری و نشاط ادامه داده و میتوانم نسبت به مسائل و اتفاقاتی که در اطراف خودم بروز میدهد، کارایی لازم را داشته باشم. هماکنون با عنایات شما و خداوند متعال و دعاهای مادرم توانستم در دانشگاه امام حسین(ع) تهران تحصیل کرده و راه پیشرفت خود را هموار گردانم.

صحبت آخر اینکه چگونه تشکر کردن را نمیدانم ولی اینکه توسط یک نامه میتوانم با شما رابطه برقرار کنم و تشکر کنم، خدای خود را شکر میکنم و امیدوارم که خداوند متعال دعاهای بنده حقیر را واجب بداند و به شما و خانواده محترمتان سلامتی و توفیق عطا فرماید.

او نمیدانست حسن طهرانیمقدمی که کفالت چندین فرزند یتیم از سادات را داشت همان طهرانیمقدم، پدر موشکی ایران است.»

بیست و پنجمین کتاب از مجموعه «یادگاران» را روایت فتح با شمارگان دو هزار و 200 نسخه در قطع پالتویی، 100 صفحه و به بهای 50 هزار ریال روانه بازار نشر کرده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار