فرماندار قصرشیرین:

امنیت و آرامش امروز کشور مدیون خون مطهر شهدا است

«نجفی» گفت:: امنیت و آرامش امروز کشور ما مدیون خون مطهر شهدا است و ما امروز با خدمت جهادی و شبانه روزی و استفاده از فرصت ها در راستای پیشرفت و تعالی بیش از پیش کشورمان دین خود را به شهدا ادا کنیم.
کد خبر: ۶۶۳۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۰ - 23April 2024

به گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمد نجفی» فرماندار شهرستان قصرشیرین امروز در جلسه شورای اداری قصرشیرین با محوریت هماهنگی برای صعود به ارتفاعات بازی دراز با گرامیداشت یاد شهدا، اظهار داشت: هر ساله در سالگرد عملیات بازی دراز هزاران نفر از بسیجیان و راهیان نور از سراسر کشور به این ارتفاعات صعود می کنند از این رو قصرشیرین با توجه به بُعد مسافت کوتاه با سرپل ذهاب خود میزبانی برای حضور زائران است از این رو تمام امکانات شهرستان برای میزبانی از راهیان نور و زائران بازی دراز بسیج شده و از تمام مدارس برای اسکان مهمانان استفاده کنیم.

وی افزود: امنیت و آرامش امروز کشور ما مدیون خون مطهر شهدا است و ما امروز با خدمت جهادی و شبانه روزی و استفاده از فرصت ها در راستای پیشرفت و تعالی بیش از پیش کشورمان دین خود را به شهدا ادا کنیم.

فرماندار قصرشیرین در ادامه با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: ما امروز در جهانی که دستخوش حوادث و ناامنی است به لطف رهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب و به برکت خون شهدا در کشوری زندگی می کنیم که ام القرای ملل اسلامی و از آرامش و امنیت برخوردار بوده و در برابر تمام قدرت های استکباری ایستاده است.

نجفی با اشاره به بزرگداشت عملیات بازی دراز گفت: ارتفاعات بازی دراز از نظر سوق الجیشی در موقعیتی قرار دارد که به تمام منطقه اشرافیت دارد از این رو دشمن بعثی متجاوز در ابتدای جنگ تحمیلی با تصرف این ارتفاعات تسلط کاملی بر شهرهای قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب داشت و از این منطقه ویژه برای دیده بانی و رصد فعالیت های رزمندگان اسلام استفاده می کرد که طی یک عملیات بزرگ رزمندگان ما توانستند آن را از دست دشمن بعثی آزاد کنند.

وی ادامه داد: ما نباید رشادت شهدا را فراموش کنیم چون اگر شهدا نبودند امروز باید شاهد حضور دشمن در داخل کشورمان و ناامنی بودیم ولی اکنون به برکت خون مطهر شهیدان با یک سیطره امنیتی، خاکریزهایمان را به دیگر کشورها در لبنان، سوریه، عراق و بلندهای جولان برده ایم.

سرهنگ پاسدار «معارف الفتی» فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین نیز با تبریک عملیات وعده صادق گفت: تمام جهان شاهد بود که ایران اسلامی با این عملیات هیمنه پوشالی رژیم جعلی اسرائیل را درهم شکست.

سرهنگ پاسدار «معارف الفتی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشرین اظهار داشت: سالروز عملیات غرور آفرین بازی دراز در روزهای پنجشنبه ۱۳ و جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه جاری در سرپل ذهاب برگزار می شود که سهمیه شهرستان برای حضور در این مراسم یک هزار و ۵۰۰ نفر است ضمن اینکه ما باید تلاش کنیم شرایط اسکان و پذیرایی را برای ۱۰ هزار نفری که در شهرستان ما در شب بزرگداشت سالروز این عملیات مهمان شهر ما هستند به شکلی مطلوب فراهم نماییم.

۲ مراسم اصلی برای سالروز عملیات بازی‌دراز پیش‌بینی شده که مراسم اول روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در بقعه متبرکه احمد بن اسحاق(ره) برنامه‌ریزی شده و روز جمعه ۱۴ اردیبهشت نیز مراسم صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز را همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار