اجرای یازدهمین جشنواره تدریس برتر در دانشگاه فرهنگیان فارس

دبیر یازدهمین جشنواره تدریس برتر در دانشگاه فرهنگیان فارس از برگزاری مرحله استانی این جشنواره در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۶۶۳۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱ - 23April 2024

اجرای یازدهمین جشنواره تدریس برتر در دانشگاه فرهنگیان فارسبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، «آذر داودی» رئیس واحد دانشگاهی سلمان فارسی شیراز و دبیر یازدهمین جشنواره تدریس برتر از برگزاری مرحله استانی یازدهمین جشنواره تدریس برتر در دانشگاه فرهنگیان فارس خبر داد و اظهار داشت: برنامه، دانشجو گام بلندی به سمت معلمی و دنیای معلمی و کسب مهارت در تدریس برمی‌دارد.

وی با تصریح بر اینکه در این جشنواره، دانشجو جرات و جسارت پیدا می‌کند که تدریسش را در معرض قضاوت قرار دهد، ادامه داد: چه بسا در آینده در کلاس درس هم این در را به روی دیگران برای تبادل تجربه باز کند.

داودی گفت: این جشنواره از طرفی باعث تقویت رزومه علمی و کاری دانشجو معلمان هم می‌شود و می‌توانند در فرصت‌های مختلف از آن استفاده کنند.

دبیر یازدهمین جشنواره تدریس برتر در دانشگاه فرهنگیان فارس با اشاره به شرکت حدود ۳۰۰ نفر از ۶ پردیس و مرکز دانشگاه فرهنگیان در مرحله مقدماتی، تصریح کرد: حدود ۶۰ نفر به مرحله استانی راه پیدا کردند که در این مرحله، در ۱۱ رشته از رشته‌های علوم تربیتی، علوم پایه و علوم انسانی به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه از هر رشته، یک نفر دختر و یک نفر پسر به مرحله منطقه‌ای راه پیدا می‌کند، افزود: این سهمیه در رشته آموزش ابتدایی، دو نفر از دختران و پسران خواهد بود.

رئیس واحد دانشگاهی سلمان فارسی شیراز خاطرنشان کرد: مرحله مقدماتی این رشته‌ها به تناسب رشته در استان‌های کهکیلویه و بویراحمد، یزد و خراسان رضوی خواهد بود و مرحله کشوری در تابستان برگزار خواهد شد که مکان آن متعاقبا اعلام می‌شود.

داودی با تاکید بر اینکه این جشنواره بخش ویژه قرآنی و هوش مصنوعی را نیز شامل می‌شد که به صورت ارسال آثار دنبال می‌شود، ادامه داد: مرحله استانی این جشنواره از امروز آغاز شده و به مدت سه روز در شیراز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار